Gå til innhold

Hvor faen ble folie-kyllingen av??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den fantes jo i mange varianter. Hvitløk, Provence, og ikke minst lørdagskyllingen. De var fint aromatisert av disse krydder variantene, smakte dritgodt. Hva er det Prior driver med? Skjønner de ikke markedet. 100% sikker på at dette solgte i hopetall.

Anonymkode: 2381c...a36

• Liker 6
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spist sånn idag. Men det stod grillkrydder på da, ikke lørdagskylling slik som før.

• Liker 2
Skrevet
Tarzani skrev (Akkurat nå):

Har spist sånn idag. Men det stod grillkrydder på da, ikke lørdagskylling slik som før.

I folie? Hvor pokker fant du det?

Skrevet

Så det på Kiwi i dag. Folkets

Anonymkode: 1ef9e...643

Skrevet

På Spar. Akkurat samme innpakning som lørdagskyllingen, bare med ny smak. 

• Liker 3
Skrevet

Husker disse fra 90- og 00-tallet. Spiste mye av de før!

Anonymkode: 73c5e...851

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Sånn harrykylling i et slags folieboks? Hils 1995 fra meg!

Anonymkode: 01602...f32

• Liker 1
Skrevet

Det finnes enda i frysedisken. Ikke med så mange forskjellige smaker, men det er nå der. Mistenker at steketiden (75 min) skremmer de fleste og at de da heller tar ferdigkrydrede lår fra ferskvaredisken.

• Liker 4
Skrevet

Haha du er harry hvis du spiser det 

Anonymkode: 22ede...b4e

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Den fantes jo i mange varianter. Hvitløk, Provence, og ikke minst lørdagskyllingen. De var fint aromatisert av disse krydder variantene, smakte dritgodt. Hva er det Prior driver med? Skjønner de ikke markedet. 100% sikker på at dette solgte i hopetall.

Jeg pleide å kjøpe disse, kjempegode!

Anonymkode: 29cc6...525

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og du er passe Olga hvis du ikke spiser det..😝

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Husker disse godt, spiste de en del for mange år siden. Var veldig gode og.

Anonymkode: 1f370...6cd

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og du er passe Olga hvis du ikke spiser det..😝

Olga-Karen? 

Anonymkode: c2434...b03

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er leeenge siden jeg så disse, men lurte og på når de forsvant va markedet. Om det stemmer at de finnes enda må jeg ha meg en retro-lørdag snart!

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet

Aldri hørt om, bilde?

Anonymkode: ce97f...b10

Skrevet

Hva er det? Grilla kylling?

Anonymkode: 458f4...ab6

• Liker 1
Skrevet (endret)

Husker disse fra da jeg var barn og ungdom på 80 og 90-tallet. Husker de fantes i lørdags, provence, barbeque, hvitløk, rødvins og jeg tror også det var en som het amerikansk kylling. Ble skikkelig nostalgisk nå, har så mange barndomsminner med disse! Minner meg om lørdagskvelder med mamma og pappa og midt i smørøyet og Borgen skole på tv 😍

Endret av jukkapalme
  • Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er leeenge siden jeg så disse, men lurte og på når de forsvant va markedet. Om det stemmer at de finnes enda må jeg ha meg en retro-lørdag snart!

Jaaa! Jeg har ingen problemer med å dele opp en hel kylling, krydre den og plassere den i en dertil egnet form i ovnen, men dette var før kylling var hverdagsmat og det var liksom noe luksuriøst over å bare kunne ta av papplokket og sette maten i ovnen. Tilbehøret var så lite politisk korrekt som potetgull og loff med smør. Året var 1992 eller der omkring og sunt kosthold og alt det der var noe man kunne ta senere. Nå er det i aller høyeste grad senere, men det hadde vært litt gøy! 

atropos skrev (1 time siden):

Det finnes enda i frysedisken. Ikke med så mange forskjellige smaker, men det er nå der. Mistenker at steketiden (75 min) skremmer de fleste og at de da heller tar ferdigkrydrede lår fra ferskvaredisken.

Jeg har altså et ganske morsomt minne knyttet til akkurat disse 75 minuttene. En venninne og jeg hadde kommet hjem fra byen en tidlig morgenstund en gang tidlig på 90-tallet og bestemte oss for at det var tid for nattmat. Det eneste fornuftige(?) som fantes i fryseren var nettopp en slik kylling. Enden på visa var at vi sovnet i en haug foran ovnen hvor vi hadde plassert oss strategisk med innsyn til godsakene mens vi ventet. Heldigvis hadde jeg allerede den gangen en stekeovn som automatisk slo seg av når innstilt tid var ute...  

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Åh... dette husker jeg mamma pleide å kjøpe. Aluminiumkylling kalte vi det, og det var litt ekstragavant lørdagskos

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...