Gjest snikk snakk Skrevet 29. november 2005 #1 Skrevet 29. november 2005 Cubus dama er jo nevnt som en hats reklame syntes noen av IF sine er bra
Gjest Gjesta Skrevet 29. november 2005 #2 Skrevet 29. november 2005 (endret) Kommer ikke Lois snart? Endret 29. november 2005 av Marillia
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 29. november 2005 #3 Skrevet 29. november 2005 Jeg vet ikke helt hvem reklame jeg hater, men jeg vet veldig godt hvor jeg ikke liker, når jeg er helt likegyldig til og hvordan jeg liker. Ikke spør meg hvorfor.
Betcy Skrevet 29. november 2005 #4 Skrevet 29. november 2005 Jeg vet ikke helt hvem reklame jeg hater, men jeg vet veldig godt hvor jeg ikke liker, når jeg er helt likegyldig til og hvordan jeg liker. Ikke spør meg hvorfor. ← Reagerte på setningsoppbygningen jeg også!!
Gjest Bellatrix Skrevet 29. november 2005 #6 Skrevet 29. november 2005 Hvem er Reklame? Er det han samme som Mye som vil ha Mer?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. november 2005 #7 Skrevet 29. november 2005 Cubus dama er jo nevnt som en hats reklame syntes noen av IF sine er bra ← Sesam-reklamen er kul. Det meste av alle de andre er dårlige.
Gjest StoreSky Skrevet 29. november 2005 #8 Skrevet 29. november 2005 Synes hun gamle dama som bytter lotto-kvitteringen er kul! ..ehm..reklamen er kul altså..
Søtpotita Skrevet 29. november 2005 #9 Skrevet 29. november 2005 Finn.no reklamane er kule. "Smil, min due!"
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #10 Skrevet 29. november 2005 Hvor blir det av hun som alltid må inn å påpeke skrivefeil?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 30. november 2005 #11 Skrevet 30. november 2005 Jeg er (var) vikar.
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2005 #12 Skrevet 30. november 2005 Hvor blir det av hun som alltid må inn å påpeke skrivefeil? ← LOIS!!!
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2005 #14 Skrevet 30. november 2005 Hvilken reklame, vær så snill! ← Flere som vikarierer for Lois?
Gjest Litjmæ Skrevet 30. november 2005 #15 Skrevet 30. november 2005 hvem vikar er best da og hvem hater du?
Gjest Miloine Skrevet 1. desember 2005 #16 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Sesam-reklamen er kul. Det meste av alle de andre er dårlige. ← ja sesam reklamen er faktisk kuuul..."morra di".... syntes den der reklamen for pizzaen Dolly Dimpel (eller hva det heter) er grusom ...."eg bryr meg, eg tenker på det, noen ganger vil eg bare grine andre ganger vil eg rømme".... grine=skjærer i løk rømme= rømmedressing BLÆÆÆÆ....... Syntes den med IF, der de to gamle damene sitter å nikker til hverandre om den rundkjøringa som aldri har vært der før, plutselig var der og de kjørte rett på...hadde forventa et lyskryss ..."rundkjøring her lissom"..... ICA reklamen er utrolig irriterende... ICAS egne varer...som de lager selv...trallallalal Endret 1. desember 2005 av Miloine
Anglofil Skrevet 1. desember 2005 #17 Skrevet 1. desember 2005 Jeg hater reklamer for bind og sminke. Og denne "Dr.Greve sensitiv intimvask" - "fordi velvære begynner nedenifra!". Irriterende... De reklamene jeg synes er fine, er som oftest Lotto-reklamene, Finn.no-reklamene og VG-reklamene. Mvh Yvonne
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 1. desember 2005 #18 Skrevet 1. desember 2005 Selv kjøper jeg stadig Always Ultra på grunn av den enorme sugeevnen.
Gjest Aria Skrevet 1. desember 2005 #19 Skrevet 1. desember 2005 Syntes den med IF, der de to gamle damene sitter å nikker til hverandre om den rundkjøringa som aldri har vært der før, plutselig var der og de kjørte rett på...hadde forventa et lyskryss ..."rundkjøring her lissom"..... ← Jeg reklamen provoserer meg faktisk. Hvis du ikke ser en rundkjøring, har du seriøst et problem, å burde levere inn førerkortet på flekken! Huff og huff.. Ja, vet at det er undødvendig å hisse seg opp over slike ting, men jeg er nå engang en hissigpropp..
Anglofil Skrevet 1. desember 2005 #20 Skrevet 1. desember 2005 Selv kjøper jeg stadig Always Ultra på grunn av den enorme sugeevnen. ← Ja, det kan jeg nok tenke meg. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå