Gå til innhold

Sterk PTSD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kptsd, men etter langt forhold med en dysfunsjonell person er den ekstremt hemmende. Jeg vil bokstavelig være helt alene, jeg føler på ekstremt uro og klarer ikke fungere eller tenke når det er folk rundt meg, leter hele tiden etter muligheten for å være alene. Jeg bor litt forskjellig plasser hos folk, og jeg kjenner at jeg må finne meg ett sted fort det jeg kan bo alene.

Nå ser jeg på hotel som nødløsning, fordi jeg kjenner desperat på å være alene noen dager nå. Det er mye penger, men det er virkelig nødvendig nå. Jeg holder på å klikke.

klarer snart ikke mer. Hva skal jeg gjøre? Jeg blir trigget av alle rundt meg…

Anonymkode: fd9a8...c30

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har kptsd, men etter langt forhold med en dysfunsjonell person er den ekstremt hemmende. Jeg vil bokstavelig være helt alene, jeg føler på ekstremt uro og klarer ikke fungere eller tenke når det er folk rundt meg, leter hele tiden etter muligheten for å være alene. Jeg bor litt forskjellig plasser hos folk, og jeg kjenner at jeg må finne meg ett sted fort det jeg kan bo alene.

Nå ser jeg på hotel som nødløsning, fordi jeg kjenner desperat på å være alene noen dager nå. Det er mye penger, men det er virkelig nødvendig nå. Jeg holder på å klikke.

klarer snart ikke mer. Hva skal jeg gjøre? Jeg blir trigget av alle rundt meg…

Anonymkode: fd9a8...c30

Kjære deg, du må jo kontakte lege å få henvisning til dps?

Anonymkode: 0cba6...3c2

• Nyttig 1
Skrevet

Har du akkurat flyttet fra han, er det derfor du ikke har noe sted å bo? Skjønner godt at det må være slitsomt å være på besøk hele tida. Men kanskje du må snakke med de du er hos og trekke deg tilbake på rommet ditt, eventuelt gå deg en tur for å komme bort litt. 

Anonymkode: 07612...a3c

• Hjerte 2
Skrevet

Har du prøvd å gjøre aktiviteter på egen hånd? Jeg anbefaler å snakke med noen du stoler på om det.

Anonymkode: df578...02e

Skrevet

Du må finne deg en egen leilighet. Stabilitet og ro er kjempeviktig 

Anonymkode: 530b9...8b1

Skrevet

Hva med en innleggelse?

Ta kontakt med legevakten og forklar hvor dårlig du er akkurat nå. Leilighet kan du få hjelp med å få på plass mens du er innlagt.

Du kommer til å få det bedre. Det er god hjelp å få.

Anonymkode: c8d6c...dbe

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva med en innleggelse?

Ta kontakt med legevakten og forklar hvor dårlig du er akkurat nå. Leilighet kan du få hjelp med å få på plass mens du er innlagt.

Du kommer til å få det bedre. Det er god hjelp å få.

Anonymkode: c8d6c...dbe

Innleggelse? Dama trenger ei leilighet for seg selv

Anonymkode: 26b3f...dcc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...