AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Hei! Er det noen som har tips til butikker/merker som har jakker til jenter/kvinner med brede skuldre og medium+ pupper? Jeg er som regel i øverste sjiktet på størrelser i klær, men jeg finner aldri jakker som passer. Må som regel i herreavdelingen, og det funker jo, men litt lei mørke, uformelige jakker. Ønsker meg noe litt mer feminint. Jeg har vært på zizzi, der jeg noen få ganger kan bruke str s i klær, men der også ble jakkene for trange over skuldrene, selv om jeg prøvde str l. Veldig demotiverende. Ønsker meg ei fin høstjakke til å bruke nå fram til vinterjakketid. Anonymkode: 54c7e...b72
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Det er helt håpløst, synes jeg. Jeg har en veldig X-figur. Smal midje, men brede skuldre og hofter. Og det er så dritt å prøve å finne jakker som passer! Jeg går som regel for sånne som kan snurpes sammen i livet. Det er det eneste som funker for å unngå "teltjakker". Jeg har en del fra Didriksons, både vanntett vinterparkas og lang regnkåpe, som da altså kan snurpes sammen i ryggen, så jeg får fin figur samtidig som det er plass til skuldrene (og jeg er avhengig av såpass god plass at jeg kan løfte små unger opp i luften og slik..). Anonymkode: ca24a...36d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå