AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Det er nå tre uker siden keisersnittet, og i dag gjør det vondere igjen. De siste dagene har det gått litt fremover, men i dag er det nesten sm jeg skulle vært på første uken igjen. Det føles veldig sprtbut, og det gjør vondg å reise seg og gå rundt igjen. Er dette vanlig? Ser ok selve såret. U Anonymkode: 0bc49...ad5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Jeg føler fremdeles smerte 8 uker etter snitt så for meg høres det normalt ut. Har du vært i litt mye aktivitet kanskje? 3 uker er uansett veldig tidlig enda. Anonymkode: ad41e...26b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Fikk en del smerter når blæren var full de første ukene. Tok tid å komme seg. Men ta en tur til legen for å sjekke infeksjon. Anonymkode: a1315...c90
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 Det er viktig å ikke overbelaste kroppen, du har blitt operert ❤️. Tok rundt 8 uker for meg å føle meg noen lunde normal igjen… Det er nå gått 5mnd og gjør fortsatt vondt iblandt hos meg, dog veldig sjeldent. Anonymkode: 43a91...3b3
Anonym6789 Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 Jeg fikk noen dager veldig vondt visst tarmene eller blæren ikke tømte seg skikkelig. Eller visst jeg var i mer aktivitet enn vanlig
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 Ja, jeg opplevde det samme. Følte meg bra etter 2 uker, men fikk et "tilbakefall" den tredje uka. Har vel noe med tilhelingen å gjøre. Det at man begynner å bruke kroppen mer har sikkert også litt å si. Bare gi det noen dager (ta smertestillende), så føles det nok bedre. Anonymkode: 699c2...f54
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 For meg gjekk smerta i sjølve snittet fort over, men eg merka veldig fort smerte "lenger inn" når eg ikkje var påpasselig med musklatur-bruk når eg feks satte meg opp i senga og slikt. Fekk ein periode med svært vondt djupt i spelet, som gav seg når eg passa på å ikkje bruke musklar som skulle gro. Kan det vere noko sånt du kjenner? Anonymkode: 224e3...34f
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 Ved første ks hadde jeg lite vondt, fikk sterke smertestillende i 2 dager så holdt det med Paracet. Nr 2 så gjorde det seriøst vondt i flere uker, og jm/lege har sagt at det blir med vondt for hver ang. Skal ha nytt ks i januar, så er IKKE frem til det. Jeg fikk heldigvis tramadol av fastlegen sist og det kommer jeg til å be om denne gangen også. Nå har jeg attpåtil en på 2 år som krever sist. Sist gang var eldste 8 så hun var jo veldig selvgående. Anonymkode: 1f285...36c
Molly_ Skrevet 25. september 2022 #9 Skrevet 25. september 2022 Tok 7 eller 8 uker før jeg klarte å føle meg litt normal. Men det ble litt ekstra press på såret når magen trakk seg sammen, kan det være det som skjer hos deg?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #10 Skrevet 25. september 2022 Jeg fikk også plutselig mer vondt etter noen uker. Klarte tilslutt ikke å snu meg i sengen eller gå normalt. Viste seg å være en infeksjon.. så gå til lege, og sjekk crp sånn tilfelle. Vanskelig å vite hvor vondt man skal ha etter et keisersnitt.. Anonymkode: 06138...605 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå