AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Jeg har begynt å date en mann og føler vi har veldig god kjemi. Han er pen, kjekk og utrolig hyggelig. Jeg er veldig betatt av han selv om det er helt i startfasen. Det eneste jeg synes er litt rart er at han har 2 barn i en annen by (lang unna). Fikk inntrykk av at han ser barna sine svært sjeldent. Jeg stusser litt over at han har flyttet vekk fra familien sin, barna sine og nettverket sitt pga. en jobb. Han kjente ingen her når han flyttet hit og jobbmulighetene er stort sett dårligere her enn byen han flyttet fra. Han ble ganske ukomfortabel når vi kom inn på temaet, så må nok smøre meg med tålmodighet før jeg får vite mer om det. Synes dere at det er rart eller er det helt normalt? Anonymkode: f68f0...da9 1 2
mo1234 Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Høres ut som eksen min 😆 Hold deg unna! 8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Jeg skjønner ikke problemet, jeg flytta pga. "eventyrlyst" og karrieremuligheter. Sunt å flytte litt på seg, ikke bra å bli boende på ett sted hele livet. Nye impulser og inntrykk. Anonymkode: adbe7...546 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har begynt å date en mann og føler vi har veldig god kjemi. Han er pen, kjekk og utrolig hyggelig. Jeg er veldig betatt av han selv om det er helt i startfasen. Det eneste jeg synes er litt rart er at han har 2 barn i en annen by (lang unna). Fikk inntrykk av at han ser barna sine svært sjeldent. Jeg stusser litt over at han har flyttet vekk fra familien sin, barna sine og nettverket sitt pga. en jobb. Han kjente ingen her når han flyttet hit og jobbmulighetene er stort sett dårligere her enn byen han flyttet fra. Han ble ganske ukomfortabel når vi kom inn på temaet, så må nok smøre meg med tålmodighet før jeg får vite mer om det. Synes dere at det er rart eller er det helt normalt? Anonymkode: f68f0...da9 Synes det ikke er rart. Noen ganger må man flytte og barna blir igjen hos mor. Anonymkode: b8c5e...81a
AprilLudgate Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 Hadde ikke tatt i fyren med ildtang. Ultrarøde flagg. 19 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg skjønner ikke problemet, jeg flytta pga. "eventyrlyst" og karrieremuligheter. Sunt å flytte litt på seg, ikke bra å bli boende på ett sted hele livet. Nye impulser og inntrykk. Anonymkode: adbe7...546 Har ikke sagt at det er et problem, lurer bare på hva andre synes om det. Flyttet du også langt vekk fra egne barn? Anonymkode: f68f0...da9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 DundreMilfin skrev (7 minutter siden): Hadde ikke tatt i fyren med ildtang. Ultrarøde flagg. Kan jo være det er en god grunn til at det ble sånn. Håper jeg får svar på det etterhvert. Anonymkode: f68f0...da9 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #8 Skrevet 24. september 2022 Hvor gamle er barna? Anonymkode: 02935...747
Mintpust Skrevet 24. september 2022 #9 Skrevet 24. september 2022 Synes det er uforståelig at noen velger å flytte langt vekk fra sine barn. Rødt flagg for min del.. Gjelder det samme om man ikke har kontakt med barna sine/foreldreansvar.. Hadde ikke rotet meg borti en slik mann.. 15 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #10 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor gamle er barna? Anonymkode: 02935...747 3 og 5 år Anonymkode: f68f0...da9
AprilLudgate Skrevet 24. september 2022 #11 Skrevet 24. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 3 og 5 år Anonymkode: f68f0...da9 Men altså 💔 Det er sjeldent en veldig god grunn til at man ikke klarer finne en eneste jobb i en viss nærhet av barn. Om ikke i samme kommune, så nabokommunen/nærmeste større by osv. Hadde jeg vært i dine sko hadde jeg jo bare sagt som det er: Du virker som en utrolig fin fyr, men jeg trenger vite hvorfor. Skjønner det sikkert er vanskelig spørsmål, men dette er en veldig essensiell greie for meg. Var eksen dum/blabla er alt fjas. Han dater dessuten i ny by og har dermed ingen planer om å flytte tilbake. Endret 24. september 2022 av DundreMilfin 13 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #12 Skrevet 24. september 2022 DundreMilfin skrev (12 minutter siden): Hadde ikke tatt i fyren med ildtang. Ultrarøde flagg. Merkelig holdning ... "Buu-huu.. han har flyttet på seg" Er det galt også nå ? Ikke rart mange søker kvinner fra utlandet. Norske damer blir jo bare mer og mer sære og kravstore. Anonymkode: adbe7...546 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #13 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg skjønner ikke problemet, jeg flytta pga. "eventyrlyst" og karrieremuligheter. Sunt å flytte litt på seg, ikke bra å bli boende på ett sted hele livet. Nye impulser og inntrykk. Anonymkode: adbe7...546 Hva med barna dine da, de ser du vel mindre nå? Helt greit det da? Anonymkode: aac63...ce5 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #14 Skrevet 24. september 2022 Hadde aldri datet en mann som har så lite kontakt med barna sine. Sier mye om han. Anonymkode: 7f9e0...25e 19 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #15 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med barna dine da, de ser du vel mindre nå? Helt greit det da? Anonymkode: aac63...ce5 Hvilke barn ? Sa (skrev) jeg noe om barn ? Anonymkode: adbe7...546
mo1234 Skrevet 24. september 2022 #16 Skrevet 24. september 2022 (endret) Som sagt. Jeg har vært sammen med en sånn og det høres veldig likt ut. Jeg angrer på at jeg involverte meg i personen. Det har satt dype sport. Jeg ville vært på vakt. Kanskje er det andre røde flagg også. Endret 24. september 2022 av mo1234
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #17 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilke barn ? Sa (skrev) jeg noe om barn ? Anonymkode: adbe7...546 Men tråden handler jo om en mann som flyttet langt fra barna sine! Hvorfor en barnløs (du) flytter langt er jo veldig lite relevant i denne sammenheng! Anonymkode: aac63...ce5 23 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #18 Skrevet 24. september 2022 Da tenker jeg at dette ikke akkurat er verdens beste far. Han har jo nedprioritert sine egne barn. Anonymkode: e7745...8ee 10 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #19 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke problemet, jeg flytta pga. "eventyrlyst" og karrieremuligheter. Sunt å flytte litt på seg, ikke bra å bli boende på ett sted hele livet. Nye impulser og inntrykk. Anonymkode: adbe7...546 Helt greit å prioritere eventyr og karriere om man er barnløs, men spørsmålet er hvorfor han gjør det så komplisert å følge opp egne barn? Her er tom yngste så ung som 3 år, merkelig å ikke vente noen år til ungene kan klare å reise aleine. Anonymkode: e456a...673 6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #20 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har begynt å date en mann og føler vi har veldig god kjemi. Han er pen, kjekk og utrolig hyggelig. Jeg er veldig betatt av han selv om det er helt i startfasen. Det eneste jeg synes er litt rart er at han har 2 barn i en annen by (lang unna). Fikk inntrykk av at han ser barna sine svært sjeldent. Jeg stusser litt over at han har flyttet vekk fra familien sin, barna sine og nettverket sitt pga. en jobb. Han kjente ingen her når han flyttet hit og jobbmulighetene er stort sett dårligere her enn byen han flyttet fra. Han ble ganske ukomfortabel når vi kom inn på temaet, så må nok smøre meg med tålmodighet før jeg får vite mer om det. Synes dere at det er rart eller er det helt normalt? Anonymkode: f68f0...da9 Hva med kvinner som ikke ser barna ofte å bor i annen by? Finnes det og Anonymkode: 6fc5e...ccb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå