AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Har du opplevd dette? Ovver lang tid har han psyket meg ned og lekt med hjernen min, idag snappet det for meg og har sendt han en rekke meldinger om hvor mye jeg hater han og en del annet stygt, som kommer ut i sinne fordi han har tråkket meg så langt ned at jeg kjenner at jeg trenger å gråte og skrike og slå i puta for å få ut alt sinne han har gitt meg litt etter litt ila 3 år. Kjenner det at jeg har vondt i hjertet av å være så såret og sint. HAn nyter å psyke meg ut, jeg må vekk fra dette syke mennsket som har gjort meg til den verste versjonen av hvem jeg er. Kjenner ikke igjen meg selv lenger. Han har sugd livet ut av meg. Og når jeg til slutt klikker av alt han har gjort mot meg, så er det jeg som er den onde. Jeg har ingen venner og tør ikke snakke med familien om dette, alle tror at han har vært snill med meg, men han har sugd ut sjelen min.. har grått så mye at jeg fikk angstanfall etter å ha hyperventilert inatt, besvimte av det. Han terroriserer meg, jeg føler at han driver meg til vanvidd, og han slutter ikke å kontakte meg selvom jeg ber han ryke og reise. Anonymkode: 88f9b...239 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Det eneste riktige er å aldri erkjenne at en dysfunksjonell relasjon har to parter. Ta aldri innover deg at du er den andre halvparten, gi all skyld på den andre. Og alle dine handlinger står du selvfølgelig ikke ansvarlig fir, det er alltid en reaksjon på den andres tyrranisering. Noe sier meg at dette er det nye populære å gjøre. Anonymkode: 7f353...b62 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du opplevd dette? Ovver lang tid har han psyket meg ned og lekt med hjernen min, idag snappet det for meg og har sendt han en rekke meldinger om hvor mye jeg hater han og en del annet stygt, som kommer ut i sinne fordi han har tråkket meg så langt ned at jeg kjenner at jeg trenger å gråte og skrike og slå i puta for å få ut alt sinne han har gitt meg litt etter litt ila 3 år. Kjenner det at jeg har vondt i hjertet av å være så såret og sint. HAn nyter å psyke meg ut, jeg må vekk fra dette syke mennsket som har gjort meg til den verste versjonen av hvem jeg er. Kjenner ikke igjen meg selv lenger. Han har sugd livet ut av meg. Og når jeg til slutt klikker av alt han har gjort mot meg, så er det jeg som er den onde. Jeg har ingen venner og tør ikke snakke med familien om dette, alle tror at han har vært snill med meg, men han har sugd ut sjelen min.. har grått så mye at jeg fikk angstanfall etter å ha hyperventilert inatt, besvimte av det. Han terroriserer meg, jeg føler at han driver meg til vanvidd, og han slutter ikke å kontakte meg selvom jeg ber han ryke og reise. Anonymkode: 88f9b...239 Blokker ham hvis du ikke ønsker kontakt. Gjerne slett nummeret eller gi det et rart navn så du ikke fristes til å kontakte ham. Kjøp ei bok og fyll den med alt sinnet og frustrasjonen. Bor dere sammen, eller har han nøkkel? Anonymkode: 98874...8f7 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har du opplevd dette? Ovver lang tid har han psyket meg ned og lekt med hjernen min, idag snappet det for meg og har sendt han en rekke meldinger om hvor mye jeg hater han og en del annet stygt, som kommer ut i sinne fordi han har tråkket meg så langt ned at jeg kjenner at jeg trenger å gråte og skrike og slå i puta for å få ut alt sinne han har gitt meg litt etter litt ila 3 år. Kjenner det at jeg har vondt i hjertet av å være så såret og sint. HAn nyter å psyke meg ut, jeg må vekk fra dette syke mennsket som har gjort meg til den verste versjonen av hvem jeg er. Kjenner ikke igjen meg selv lenger. Han har sugd livet ut av meg. Og når jeg til slutt klikker av alt han har gjort mot meg, så er det jeg som er den onde. Jeg har ingen venner og tør ikke snakke med familien om dette, alle tror at han har vært snill med meg, men han har sugd ut sjelen min.. har grått så mye at jeg fikk angstanfall etter å ha hyperventilert inatt, besvimte av det. Han terroriserer meg, jeg føler at han driver meg til vanvidd, og han slutter ikke å kontakte meg selvom jeg ber han ryke og reise. Anonymkode: 88f9b...239 Da er du ikke psyket ned skikkelig. Det er du først når du fremdeles elsker han tross alt han har gjort. Og du nærmest forguder han, selv med alle typer vold involvert. Og når du sitter der alene å savner han som pleide å mishandle deg. Når du tenker at du aldri kommer til å klare deg alene igjen. Da er du psyket ned. Så lenge du klarer å hate og tørr å sette ord på det så har du masse styrke i deg. Han har ikke knekt deg, tross alt. Blokker før du havner der jeg er. Anonymkode: e1a9e...171 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da er du ikke psyket ned skikkelig. Det er du først når du fremdeles elsker han tross alt han har gjort. Og du nærmest forguder han, selv med alle typer vold involvert. Og når du sitter der alene å savner han som pleide å mishandle deg. Når du tenker at du aldri kommer til å klare deg alene igjen. Da er du psyket ned. Så lenge du klarer å hate og tørr å sette ord på det så har du masse styrke i deg. Han har ikke knekt deg, tross alt. Blokker før du havner der jeg er. Anonymkode: e1a9e...171 jeg både hater han og elsker han, men han fortjenr ikke meg. det gjør virkelig vondt. Håper du kan få hjelp til å komme deg ut av det......... ❤️ Anonymkode: 88f9b...239 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): jeg både hater han og elsker han, men han fortjenr ikke meg. det gjør virkelig vondt. Håper du kan få hjelp til å komme deg ut av det......... ❤️ Anonymkode: 88f9b...239 Aner ikke hvordan jeg skal få det til, jeg leser mye om temaet. Jeg holder meg opptatt, holder meg så langt unna han som jeg kan, likevel er det der så sterkt. Jeg vet alt det vonde han har gjort mot meg. Jeg hadde aldri turt å si at jeg hater han for da er jeg redd jeg mister han helt. Ganske sykt Anonymkode: e1a9e...171
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da er du ikke psyket ned skikkelig. Det er du først når du fremdeles elsker han tross alt han har gjort. Og du nærmest forguder han, selv med alle typer vold involvert. Og når du sitter der alene å savner han som pleide å mishandle deg. Når du tenker at du aldri kommer til å klare deg alene igjen. Da er du psyket ned. Så lenge du klarer å hate og tørr å sette ord på det så har du masse styrke i deg. Han har ikke knekt deg, tross alt. Blokker før du havner der jeg er. Anonymkode: e1a9e...171 Har tatt han i utallige små og store løgner, og hver gang har han sagt at jeg innbiller meg ting og er gal, men jeg hadde bevis i hånda............... andre folk har bekreftet hans løgner gang på gang. Lyver om alt, vrir og vender på alt, driter i meg når jeg gråter, har banka meg og mishandla meg flere ganger. Jeg var bare dum som ikke anmeldte han den kvelden han rev av meg halve håret på hodet mitt og slo meg gul og blå over hele ansikt og kropp. Anonymkode: 88f9b...239 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #8 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har tatt han i utallige små og store løgner, og hver gang har han sagt at jeg innbiller meg ting og er gal, men jeg hadde bevis i hånda............... andre folk har bekreftet hans løgner gang på gang. Lyver om alt, vrir og vender på alt, driter i meg når jeg gråter, har banka meg og mishandla meg flere ganger. Jeg var bare dum som ikke anmeldte han den kvelden han rev av meg halve håret på hodet mitt og slo meg gul og blå over hele ansikt og kropp. Anonymkode: 88f9b...239 Har tatt han i løgner, utroskap, flørting, løgn om økonomi, slengt dritt til daglig, kjeftet på daglig, materialistisk vold. Trusler om å bli kastet ut om jeg ikke gjør som han sier. Silent treatment. Tråkket på hver gang jeg har egne meninger. Presset til sex. Fått høre alle mine dårlige sider mange ganger daglig. Hver gang jeg ble ordentlig sikt så reddet han seg inn igjen med forklaringene sine og unnskyldning som varte i mange dager. I blant var det kos lenge for at jeg hadde gjort noe riktig. Så var det hat lenge for at det samme jeg gjorde senere ikke var god nok standard likevel. Sånn vekslet det hele tiden. Jeg har anmeldt og fikk kjapt et besøksforbud. Så fikk han advokaten sin på saken å fikk det fjernet. Så gikk han til barnevernet som hevn, men de hadde ikke noe på meg. Han måtte derimot gjennom mye da jeg hadde beviser på løgn. Så elsket han meg dypt og lenge så jeg følte meg trygg og ut av det ble ble jeg kastet ut. Og nå sitter jeg her å savner han. Anonymkode: e1a9e...171 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #9 Skrevet 24. september 2022 Det lille jeg ser av han nå er jeg livredd for å miste. Både for å fæle at jeg aldri kommer til å klare meg uten han. Og for redsel for hvor fæl han kan bli. Anonymkode: e1a9e...171 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #10 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har tatt han i løgner, utroskap, flørting, løgn om økonomi, slengt dritt til daglig, kjeftet på daglig, materialistisk vold. Trusler om å bli kastet ut om jeg ikke gjør som han sier. Silent treatment. Tråkket på hver gang jeg har egne meninger. Presset til sex. Fått høre alle mine dårlige sider mange ganger daglig. Hver gang jeg ble ordentlig sikt så reddet han seg inn igjen med forklaringene sine og unnskyldning som varte i mange dager. I blant var det kos lenge for at jeg hadde gjort noe riktig. Så var det hat lenge for at det samme jeg gjorde senere ikke var god nok standard likevel. Sånn vekslet det hele tiden. Jeg har anmeldt og fikk kjapt et besøksforbud. Så fikk han advokaten sin på saken å fikk det fjernet. Så gikk han til barnevernet som hevn, men de hadde ikke noe på meg. Han måtte derimot gjennom mye da jeg hadde beviser på løgn. Så elsket han meg dypt og lenge så jeg følte meg trygg og ut av det ble ble jeg kastet ut. Og nå sitter jeg her å savner han. Anonymkode: e1a9e...171 Jeg skjønner alt dette, han er en psykopat og en narsissist...... jeg får så vondt av deg, og kjenner meg igjen i alt. Føler meg så dårlig.. føles som om jeg skal dø av denne smerten, verdens verste magefølelse, uro og kravling i hele kroppen, gråter helt forferdelig.. føler meg skikkelig mishandlet. Det var en falsk trygghet for oss, vi må finne styrken til å gå videre. Det finnes gode menn der ute, håper du finner styrken igjen og lar deg selv gå videre.. for dette vil bare ta livet av oss til sist om vi ikke prøver å finne en vei ut, uansett hvor vondt det gjør ❤️ Anonymkode: 88f9b...239
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #11 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det lille jeg ser av han nå er jeg livredd for å miste. Både for å fæle at jeg aldri kommer til å klare meg uten han. Og for redsel for hvor fæl han kan bli. Anonymkode: e1a9e...171 Han har sagt så mye stygt til meg i sinne at det er helt umenneskelig. Så nå har jeg gjort det samme, og han spør meg hva slags menneske jeg er, forteller meg at jeg er sjelløs og at jeg er satans barn. Skrekk og gru. Anonymkode: 88f9b...239
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #12 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner alt dette, han er en psykopat og en narsissist...... jeg får så vondt av deg, og kjenner meg igjen i alt. Føler meg så dårlig.. føles som om jeg skal dø av denne smerten, verdens verste magefølelse, uro og kravling i hele kroppen, gråter helt forferdelig.. føler meg skikkelig mishandlet. Det var en falsk trygghet for oss, vi må finne styrken til å gå videre. Det finnes gode menn der ute, håper du finner styrken igjen og lar deg selv gå videre.. for dette vil bare ta livet av oss til sist om vi ikke prøver å finne en vei ut, uansett hvor vondt det gjør ❤️ Anonymkode: 88f9b...239 Jeg prøver å tenke at den jeg elsker er en falsk side av han. Som han har laget for å få det han vil ha. Så jeg elsker egentlig et menneske som ikke finnes. Også har jeg lest den under her gjentatte ganger i håp om at det skal hjelpe. Jeg bare puster og utfører praktiske gjøremål, ellers må jeg skru av følelser for å fungere. https://www.webpsykologen.no/artikler/trakassering-vold-i-parforhold/ Anonymkode: e1a9e...171 1 2
Tingelinge Skrevet 24. september 2022 #13 Skrevet 24. september 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg prøver å tenke at den jeg elsker er en falsk side av han. Som han har laget for å få det han vil ha. Så jeg elsker egentlig et menneske som ikke finnes. Også har jeg lest den under her gjentatte ganger i håp om at det skal hjelpe. Jeg bare puster og utfører praktiske gjøremål, ellers må jeg skru av følelser for å fungere. https://www.webpsykologen.no/artikler/trakassering-vold-i-parforhold/ Anonymkode: e1a9e...171 Det er helt riktig av deg ❤️ De "gode" sidene de viser, er ikke ekte. Det er en kynisk form for manipulasjon. Det har hjulpet meg mye å faktisk forstå at han aldri brydde seg om meg. At hele fyren og hele forholdet var en løgn. At han såret meg med vilje hver eneste dag fordi det fikk ham til å føle seg som en vinner. Det tok tid å samle nok styrke til å gå. Det første steget var å snakke med noen, og det satt langt inne. Både fordi alle andre trodde han var så snill og grei, og fordi jeg følte meg dum som hadde blitt lurt trill rundt. Nå angrer jeg mest på at jeg ikke snakket med noen før, for det viste seg jo at de jeg er glad i er glade i meg også, og jeg fikk masse støtte selv om jeg hadde forventet det motsatte. Det å få satt ord på det jeg gikk gjennom, til noen utenfor, gjorde på en måte at jeg ble nødt til å ta tak i ting. Og det hjalp mye å vite at jeg ikke sto alene. Det er bare noen uker siden jeg gikk. Det var tøft, men det er det beste valget jeg noen gang har tatt. Null kontakt, slettet ham fra alle sosiale media, svarer ikke på meldingene hans uansett hva. Jeg savner ham ikke lengre og jeg har tilgitt meg selv. Jeg sover om natten, angsten har letnet veldig, og latteren har begynt å komme tilbake! Jeg er fri! Jeg klarte det! Jeg får vondt i magen og hjertet når jeg leser om andre som opplever det jeg opplevde, for jeg kjenner den følelsen så godt, og ingen fortjener å ha det sånn! Ønsker deg alt godt og masse styrke! ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #14 Skrevet 24. september 2022 Tingelinge skrev (2 minutter siden): Det er helt riktig av deg ❤️ De "gode" sidene de viser, er ikke ekte. Det er en kynisk form for manipulasjon. Det har hjulpet meg mye å faktisk forstå at han aldri brydde seg om meg. At hele fyren og hele forholdet var en løgn. At han såret meg med vilje hver eneste dag fordi det fikk ham til å føle seg som en vinner. Det tok tid å samle nok styrke til å gå. Det første steget var å snakke med noen, og det satt langt inne. Både fordi alle andre trodde han var så snill og grei, og fordi jeg følte meg dum som hadde blitt lurt trill rundt. Nå angrer jeg mest på at jeg ikke snakket med noen før, for det viste seg jo at de jeg er glad i er glade i meg også, og jeg fikk masse støtte selv om jeg hadde forventet det motsatte. Det å få satt ord på det jeg gikk gjennom, til noen utenfor, gjorde på en måte at jeg ble nødt til å ta tak i ting. Og det hjalp mye å vite at jeg ikke sto alene. Det er bare noen uker siden jeg gikk. Det var tøft, men det er det beste valget jeg noen gang har tatt. Null kontakt, slettet ham fra alle sosiale media, svarer ikke på meldingene hans uansett hva. Jeg savner ham ikke lengre og jeg har tilgitt meg selv. Jeg sover om natten, angsten har letnet veldig, og latteren har begynt å komme tilbake! Jeg er fri! Jeg klarte det! Jeg får vondt i magen og hjertet når jeg leser om andre som opplever det jeg opplevde, for jeg kjenner den følelsen så godt, og ingen fortjener å ha det sånn! Ønsker deg alt godt og masse styrke! ❤️ Jeg har droppet å være sosial i perioder fordi jeg rett og slett er utslitt av han. Noe jeg merker at henger i ennå, jeg er heller alene for da slipper jeg å føle meg så sliten. Jeg er også bestandig redd for å si noe feil, gjøre noe feil, være for synlig så noen blir lei av meg. Så jeg føler at jeg har isolert meg selv. Samtidig så vet jeg jo at målet hans var at jeg ikke skulle klare meg uten han. Han var ofte negativ hver gang jeg skulle være sosial, da er det lettere å droppe det. Det verste er nesten at jeg vet jeg virkelig var på topp og fulgte alle hans regler. Likevel virket det ikke. Nå er jeg luft for han og det er så uvirkelig. Vi har hatt brudd før og da har han oppsøkt meg konstant. Det eneste jeg fikk kraftig beskjed om nå var at kun han som skulle ha meg, ingen andre skulle få meg. Samtidig sier han at han aldri vil tilbake til meg igjen. Så da er jeg i hvert fall kraftig redd for alt av mannfolk, dating og slikt for jeg vet ikke hvor ille han da vil bli. Det at han er så ferdig med meg nå gjør at jeg forventer at han har funnet sitt neste offer. Å jeg gruer meg så masse til å se det. Det føles som om jeg kommer til å elske han for alltid Anonymkode: e1a9e...171
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #15 Skrevet 24. september 2022 Jeg husker første natten i nytt hus så fortsatte jeg med å rydde, vaske, ordne nesten helt panisk for slik var det jo med han. Neste kveld så fikk jeg et sekund med ro og glede for at ingen kommer til å fokusere på slikt uansett. Så noen dager senere var han innom og da kom det mange kommentarer på standarden jeg hadde. Så da er jeg rett tilbake til start med å fungere som ei med støv på hjernen. Anonymkode: e1a9e...171 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #16 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har droppet å være sosial i perioder fordi jeg rett og slett er utslitt av han. Noe jeg merker at henger i ennå, jeg er heller alene for da slipper jeg å føle meg så sliten. Jeg er også bestandig redd for å si noe feil, gjøre noe feil, være for synlig så noen blir lei av meg. Så jeg føler at jeg har isolert meg selv. Samtidig så vet jeg jo at målet hans var at jeg ikke skulle klare meg uten han. Han var ofte negativ hver gang jeg skulle være sosial, da er det lettere å droppe det. Det verste er nesten at jeg vet jeg virkelig var på topp og fulgte alle hans regler. Likevel virket det ikke. Nå er jeg luft for han og det er så uvirkelig. Vi har hatt brudd før og da har han oppsøkt meg konstant. Det eneste jeg fikk kraftig beskjed om nå var at kun han som skulle ha meg, ingen andre skulle få meg. Samtidig sier han at han aldri vil tilbake til meg igjen. Så da er jeg i hvert fall kraftig redd for alt av mannfolk, dating og slikt for jeg vet ikke hvor ille han da vil bli. Det at han er så ferdig med meg nå gjør at jeg forventer at han har funnet sitt neste offer. Å jeg gruer meg så masse til å se det. Det føles som om jeg kommer til å elske han for alltid Anonymkode: e1a9e...171 Det er nok en slags utpsykings greie han driver med nå.. han vet at du sitter å venter, og han kommer til å gjøre det samme igjen.. akkurat som min gjør. De vet at de har oss rundt lillefingeren, så det beste er å treffe nye mennesker og slippe fri følelsen av å elske en som behandler oss som dritt. Han snakker nok og flørter med andre, møter andre og koser seg. Hvorfor skal vi lide mens han koser seg? Det gjør vondt, det vet jeg.. men å gå tilbake til noe slikt vil bare gjøre det vondt verre. Det er en del av livets reise, dessverre.. det er ingenting som er vondere enn kjærlighetssorg, og sorg over å miste noen. Særlig en man trodde var den man skulle bli gammel med.. de fine minnene, osv. Men en mann som kan være utro og se på deg gråte uten å bry seg er en mann som absolutt ikke elsker deg, og han kunne ikke brydd seg mindre. Det eneste som er viktig for han er hans ego, seg selv og få sine behov tilfredsstilt. Hvorfor skal du lide for en mann som kanskje akkurat nå har sex med en annen og nyter en annen kvinnes kropp, mens du sitter alene med trykk i hjertet og alvorlig psykiske problemer pga hans manipulasjon? Det er slik jeg tenker.. verden er full av menn, det er bare vanskelig å se for seg å skulle våkne opp med en annen. Jeg isolerer meg også, orker ikke gå ut, orker ikke prate med noen, eller være med på sosiale ting. Jeg klarer ikke fokusere på oppgaver jeg har å gjøre ifm skoleoppgaver jeg må gjøre ferdig ila helgen, jeg bare ligger i senga å stirrer i veggen helt apatisk, skjelver og gråter. Det føles ut som et mareritt. Anonymkode: 88f9b...239
Tingelinge Skrevet 24. september 2022 #17 Skrevet 24. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har droppet å være sosial i perioder fordi jeg rett og slett er utslitt av han. Noe jeg merker at henger i ennå, jeg er heller alene for da slipper jeg å føle meg så sliten. Jeg er også bestandig redd for å si noe feil, gjøre noe feil, være for synlig så noen blir lei av meg. Så jeg føler at jeg har isolert meg selv. Samtidig så vet jeg jo at målet hans var at jeg ikke skulle klare meg uten han. Han var ofte negativ hver gang jeg skulle være sosial, da er det lettere å droppe det. Det verste er nesten at jeg vet jeg virkelig var på topp og fulgte alle hans regler. Likevel virket det ikke. Nå er jeg luft for han og det er så uvirkelig. Vi har hatt brudd før og da har han oppsøkt meg konstant. Det eneste jeg fikk kraftig beskjed om nå var at kun han som skulle ha meg, ingen andre skulle få meg. Samtidig sier han at han aldri vil tilbake til meg igjen. Så da er jeg i hvert fall kraftig redd for alt av mannfolk, dating og slikt for jeg vet ikke hvor ille han da vil bli. Det at han er så ferdig med meg nå gjør at jeg forventer at han har funnet sitt neste offer. Å jeg gruer meg så masse til å se det. Det føles som om jeg kommer til å elske han for alltid Anonymkode: e1a9e...171 Nei, det virker aldri. Hvis du klarer å følge reglene, forandrer han dem bare. Ikke fordi de reglene betyr noe for ham, men fordi han kan torturere deg med dem, og når du blir lei deg, sint, stresset, gråter... Da føler han seg betydningsfull, og bra. Han vil ikke at noen andre skal ha deg, fordi da kan han ikke komme tilbake og utnytte deg hvis hans neste offer ikke holder mål, eller når han blir lei av henne. Sjangsen er desverre stor for at han hatt mange andre ofre når dere var sammen også, men nå har han brutt deg så ned at han føler seg trygg på at døren din er åpen uansett, så derfor kan han behandle deg som luft nå, og komme tilbake når han måtte ha behov for det. Kan jeg spørre deg om noe? Hva er det du elsker med denne mannen? Hva er det han tilfører ditt liv, som du ikke vil miste? Dette er spørsmål jeg stilte meg selv mot slutten, og når jeg var dønn ærlig med meg selv, så hadde jeg faktisk ikke noe svar... Du er verdt så mye bedre enn dette her ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #18 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du opplevd dette? Ovver lang tid har han psyket meg ned og lekt med hjernen min, idag snappet det for meg og har sendt han en rekke meldinger om hvor mye jeg hater han og en del annet stygt, som kommer ut i sinne fordi han har tråkket meg så langt ned at jeg kjenner at jeg trenger å gråte og skrike og slå i puta for å få ut alt sinne han har gitt meg litt etter litt ila 3 år. Kjenner det at jeg har vondt i hjertet av å være så såret og sint. HAn nyter å psyke meg ut, jeg må vekk fra dette syke mennsket som har gjort meg til den verste versjonen av hvem jeg er. Kjenner ikke igjen meg selv lenger. Han har sugd livet ut av meg. Og når jeg til slutt klikker av alt han har gjort mot meg, så er det jeg som er den onde. Jeg har ingen venner og tør ikke snakke med familien om dette, alle tror at han har vært snill med meg, men han har sugd ut sjelen min.. har grått så mye at jeg fikk angstanfall etter å ha hyperventilert inatt, besvimte av det. Han terroriserer meg, jeg føler at han driver meg til vanvidd, og han slutter ikke å kontakte meg selvom jeg ber han ryke og reise. Anonymkode: 88f9b...239 Er han narsissist? Anonymkode: dd2de...c72
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #19 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da er du ikke psyket ned skikkelig. Det er du først når du fremdeles elsker han tross alt han har gjort. Og du nærmest forguder han, selv med alle typer vold involvert. Og når du sitter der alene å savner han som pleide å mishandle deg. Når du tenker at du aldri kommer til å klare deg alene igjen. Da er du psyket ned. Så lenge du klarer å hate og tørr å sette ord på det så har du masse styrke i deg. Han har ikke knekt deg, tross alt. Blokker før du havner der jeg er. Anonymkode: e1a9e...171 Kan man ikke hate og savne personen samtidig? Jeg er meget sint på eksen min, husker alle vonde ting han har gjort, men savner han, ja, og tenker at jeg ikke finner noen andre Anonymkode: 49015...4d5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #20 Skrevet 24. september 2022 Tingelinge skrev (41 minutter siden): Nei, det virker aldri. Hvis du klarer å følge reglene, forandrer han dem bare. Ikke fordi de reglene betyr noe for ham, men fordi han kan torturere deg med dem, og når du blir lei deg, sint, stresset, gråter... Da føler han seg betydningsfull, og bra. Han vil ikke at noen andre skal ha deg, fordi da kan han ikke komme tilbake og utnytte deg hvis hans neste offer ikke holder mål, eller når han blir lei av henne. Sjangsen er desverre stor for at han hatt mange andre ofre når dere var sammen også, men nå har han brutt deg så ned at han føler seg trygg på at døren din er åpen uansett, så derfor kan han behandle deg som luft nå, og komme tilbake når han måtte ha behov for det. Kan jeg spørre deg om noe? Hva er det du elsker med denne mannen? Hva er det han tilfører ditt liv, som du ikke vil miste? Dette er spørsmål jeg stilte meg selv mot slutten, og når jeg var dønn ærlig med meg selv, så hadde jeg faktisk ikke noe svar... Du er verdt så mye bedre enn dette her ❤️ Hun savner sikkert love bombing perioden eller såkalte "future faking" Anonymkode: 49015...4d5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå