flusa Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe/bestille denne?? Min er sikkert 6 år gammel,og MÅ ha en ny..det er søren meg den BESTE lip glossen jeg noensinne har hatt ! Revolution lip topper i fargen exquisite.
candykiss Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 flusa skrev (På 24.9.2022 den 15.25): Noen som vet hvor jeg kan kjøpe/bestille denne?? Min er sikkert 6 år gammel,og MÅ ha en ny..det er søren meg den BESTE lip glossen jeg noensinne har hatt ! Revolution lip topper i fargen exquisite. Tror Normal har Revolution merke, men aner ikke om de har denne lipglossen.
flusa Skrevet 25. september 2022 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2022 candykiss skrev (1 time siden): Tror Normal har Revolution merke, men aner ikke om de har denne lipglossen. Det var der jeg kjøpte denne, de hadde ikke den lengre, så jeg kjøpte denne,men synes ikke den er like god.. :/
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Du må nok over på utenlandske nettbutikker som kanskje har restlager, siden det er ett utgått produkt. Anonymkode: 49bfd...148 1
flusa Skrevet 25. september 2022 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du må nok over på utenlandske nettbutikker som kanskje har restlager, siden det er ett utgått produkt. Anonymkode: 49bfd...148 Har du noen å anbefale ? Finner ikke noen som selger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå