Gå til innhold

Kvinner kontrollerer hvem som får tilgang på sex, menn kontrollerer hvem som får tilgang til forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer dette? Jeg syns det gjør det i stor grad. Vi kvinner kan lett få sex, men forhold er vanskelig og motsatt for menn? 

Anonymkode: a188e...4ea

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja

Anonymkode: 3a47d...0a4

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer! Du vinn prisen for tråd nr én million om det same tema!

• Liker 15
Skrevet

Tror nok heller vi sier at mennesker generelt kontrollerer begge deler, jeg. Det er MYE menn som gruppe kunne gjort for å endre hele dynamikken i sex-markedet dersom de kollektivt ønsket det. 

• Liker 6
Skrevet

De mennene som blir valgt velger om det blir forhold. De mennene som ikke blir valgt har ingenting de skulle sagt. Hverken for forhold eller sex

Anonymkode: 17448...284

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på 7 år. Vil ikke si at det er jeg som kvinne som styrer dette.

Anonymkode: 72cfc...526

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor holder dere på å betrakte sex som en vare hele tiden. Så fattig.  :( 

Anonymkode: b5012...1c3

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Nei. Kvinner bestemmer alt. Hilsen kvinne.

Anonymkode: 297ae...627

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har ikke hatt sex på 7 år. Vil ikke si at det er jeg som kvinne som styrer dette.

Anonymkode: 72cfc...526

Du kan lett få sex som kvinne. Jeg er kvinne selv og langt opp i 50 åra har vært single lenge men sex får jeg stadig tilbud om så den tror jeg ikke på. 

Mannfolk som er desperate nok er ikke så nøye på hvem de har sex med så at en kvinne ikke kan få sex tror jeg aldri på igjen. 

ts

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei. Kvinner bestemmer alt. Hilsen kvinne.

Anonymkode: 297ae...627

Stemmer ikke.. jeg kan få sex hver helg hvis jeg vil men jeg får aldri forhold med noen jeg liker godt og har hatt sex med. Så ja jeg bestemmer hvem som kan få sex med meg, men jeg har null jeg skulle ha sagt om jeg ønsker ett forhold med en av dem. Da blir det bestandig nei. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan lett få sex som kvinne. Jeg er kvinne selv og langt opp i 50 åra har vært single lenge men sex får jeg stadig tilbud om så den tror jeg ikke på. 

Mannfolk som er desperate nok er ikke så nøye på hvem de har sex med så at en kvinne ikke kan få sex tror jeg aldri på igjen. 

ts

Noe av det flaueste jeg har lest.

Mannfolk er så desperate og ikke nøye på hvem de har sex med, at vi damer kan velge å vrake?😂

Du velger altså å ha sex med en desperat mann som har sex med hva som helst?

Noe av det stussligste jeg har lest. 

Går lett i 7 år uten sex, over å ha sex med en desperat mann som har sex med hva som helst.

Anonymkode: 190bc...b7b

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

jeg kan få sex hver helg hvis jeg vil men jeg får aldri forhold med noen jeg liker godt og har hatt sex med.

Men "noen jeg liker godt" er jo mest sannsynlig veldig populære og kjekke menn... Du kunne jo fått forhold med normale menn

Anonymkode: 17448...284

• Liker 4
Skrevet
Veggdyret skrev (20 timer siden):

Det er MYE menn som gruppe kunne gjort for å endre hele dynamikken i sex-markedet dersom de kollektivt ønsket det. 

Akkurat dette har jeg tenkt på mange ganger.

Det at man hele tiden får tilbud om, eller blir pådyttet forespørsler om sex, gjør at man som kvinne begynner å tenke at sex er noe kjipt, noe stusslig. Det blir som spam-mail eller reklame i postkassa, man gjør til slutt hva man kan for å verne seg mot det.

Og hva gjør ikke dette med vårt syn på sex?

Når kjæresten og ektefellen kommer med det samme tilbudet, så er det mye større sjanse for at man har et ubevisst negativt syn på det, eller at man blir lei av det.

Tenk om alle mannfolk holdt seg for gode til å tilby sex.

Da ville sex vært noe mystisk, magisk, noe man ville måtte jobbe hardt for å få tak i. Da ville alle damer hatt lyst på sex, hele tiden, non stop, alltid. De ville jaget etter menn, konkurrert mot sine medsøstre om å være deiligst mulig slik at akkurat DE fikk være den heldige som fikk knulle.

Jeg vet ikke altså, men jeg ville tro at teorien om tilbud/etterspørsel fungerer likt når det gjelder sex som når det gjelder alt annet :) 

Anonymkode: 6625d...c94

• Liker 2
Skrevet

1 hour ago, AnonymBruker said:

Akkurat dette har jeg tenkt på mange ganger.

Det at man hele tiden får tilbud om, eller blir pådyttet forespørsler om sex, gjør at man som kvinne begynner å tenke at sex er noe kjipt, noe stusslig. Det blir som spam-mail eller reklame i postkassa, man gjør til slutt hva man kan for å verne seg mot det.

Og hva gjør ikke dette med vårt syn på sex?

Når kjæresten og ektefellen kommer med det samme tilbudet, så er det mye større sjanse for at man har et ubevisst negativt syn på det, eller at man blir lei av det.

Tenk om alle mannfolk holdt seg for gode til å tilby sex.

Da ville sex vært noe mystisk, magisk, noe man ville måtte jobbe hardt for å få tak i. Da ville alle damer hatt lyst på sex, hele tiden, non stop, alltid. De ville jaget etter menn, konkurrert mot sine medsøstre om å være deiligst mulig slik at akkurat DE fikk være den heldige som fikk knulle.

Jeg vet ikke altså, men jeg ville tro at teorien om tilbud/etterspørsel fungerer likt når det gjelder sex som når det gjelder alt annet :) 

Anonymkode: 6625d...c94

De får arrangere en kollektiv sexnekt da og se hva som skjer. Tipper de kaster inn håndkleet før kvinnene 😂

Anonymkode: bcda9...6a2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2022 den 15.16):

Stemmer dette? Jeg syns det gjør det i stor grad. Vi kvinner kan lett få sex, men forhold er vanskelig og motsatt for menn? 

Kvinner styrer tilgangen på sex. Mennene som kvinner vil ha sex med styrer i sin tur tilgangen på forhold.

Dette er selvsagt bare en tommelfingerregel, men den holder forbløffende godt.

Merk forøvrig at menn som kvinner ikke vil ha sex med heller ikke styrer noe som helst. De er på bunnen av hierarkiet.

Så gutter: Det er bare å ta seg sammen og få jobben gjort.

• Liker 2
Skrevet

Stemmer til en viss grad, men damer har ganske mye makt på forholdsfronten også. 

• Liker 2
Skrevet

Single kvinner: hvorfor ikke få seg en fast sexpartner kun for sextreff? 1-2 ganger pr mnd. 

Dere har jo den muligheten.

Anonymkode: ffe3b...11e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2022 den 15.16):

Menn har dessverre latt kvinner få kontroll på alle områder. Trist, men sånn er det her til lands. 

Jeg vil ikke si at menn har engang kontroll på hvem som får tilgang til forhold, fordi kvinner skiller seg likevel over lavsko og det er kvinner flest som initierer skilsmisse. Det er også menn som tar skilsmisser veldig tungt. Det har vært flere artikler om det den siste tiden.

Så teorien din hadde bare stemt om damer faktisk var lojale til beinet etter Romeo og Juliet modellen, eller Midt-Østen / Afrika / Latin-Amerika katolikk-modellen) men kvinner her i landet er ikke av slik lojalitet. 

En mann kan "gi" kvinnen et forhold, men det betyr ikke at hun blir fornøyd og problemet er at hun kan dumpe hele fyren når som helst. 

Menn her til lands har akseptert fullstendig å være styrt av den ekstreme feminismen, og det kommer ikke til å ende godt, dessverre når man ser at stadig flere menn blir "henvist" til ensomhet, og tidlig(ere) død. Det er slik at en del menn i andre land ikke aksepterer lenger å rulle seg bak på ryggen og "dø" for feminismen. 

Se til Sverige: Det største partiet blant menn der er nå et anti-feministisk parti. Herlig å se at anti-feminismen har brutt gjennom i selveste pro-feminist fyrtårnet Sverige. Dette er bare begynnelsen, selvfølgelig. 

Anonymkode: 9d6cd...76e

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Veggdyret skrev (22 timer siden):

Tror nok heller vi sier at mennesker generelt kontrollerer begge deler, jeg. Det er MYE menn som gruppe kunne gjort for å endre hele dynamikken i sex-markedet dersom de kollektivt ønsket det. 

Hvordan tenker du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...