AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Del Skrevet 24. september 2022 Har fått et lite hull på ei boblejakke og så et tips om å stryke på nylonlapp i samme farge, marineblå. Men hvor får jeg kjøpt det tro? Finner kun selvklebende, men vil DET holde i vask? Tips mottas gjerne, for jakken er like fin om jeg får noe på det hullet. Anonymkode: 160c4...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har fått et lite hull på ei boblejakke og så et tips om å stryke på nylonlapp i samme farge, marineblå. Men hvor får jeg kjøpt det tro? Finner kun selvklebende, men vil DET holde i vask? Tips mottas gjerne, for jakken er like fin om jeg får noe på det hullet. Anonymkode: 160c4...35a Om jakken er av noe spesifikt merke så tilbyr de fleste firma med selvrespekt enten at de reparerer for deg, eller lapper i matchende farge som egne klær. Om jakken ikke er det så kan du kjøpe lapper feks her: https://strikkogtoy.no/produkt/reparasjonslapp-selvklebende/ Om det holder i vask er en teoretisk øvelse. Man skal jo helst ikke vaske dunjakker. Får man en flekk eller skitt i slitasjesonene så flekkfjerner man. Og må man vaske den en gang i blant så kan man alltids gjenta dette med lapp. Det skjer jo ikke årlig. Anonymkode: cba58...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om jakken er av noe spesifikt merke så tilbyr de fleste firma med selvrespekt enten at de reparerer for deg, eller lapper i matchende farge som egne klær. Om jakken ikke er det så kan du kjøpe lapper feks her: https://strikkogtoy.no/produkt/reparasjonslapp-selvklebende/ Om det holder i vask er en teoretisk øvelse. Man skal jo helst ikke vaske dunjakker. Får man en flekk eller skitt i slitasjesonene så flekkfjerner man. Og må man vaske den en gang i blant så kan man alltids gjenta dette med lapp. Det skjer jo ikke årlig. Anonymkode: cba58...b65 Det er ikke dunjakke, det er av det billigere slaget, så den tåler fint vask. Men jakken er helt som ny derfor vil jeg ha en reperasjon som holder. TS Anonymkode: 160c4...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #4 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om jakken er av noe spesifikt merke så tilbyr de fleste firma med selvrespekt enten at de reparerer for deg, eller lapper i matchende farge som egne klær. Om jakken ikke er det så kan du kjøpe lapper feks her: https://strikkogtoy.no/produkt/reparasjonslapp-selvklebende/ Om det holder i vask er en teoretisk øvelse. Man skal jo helst ikke vaske dunjakker. Får man en flekk eller skitt i slitasjesonene så flekkfjerner man. Og må man vaske den en gang i blant så kan man alltids gjenta dette med lapp. Det skjer jo ikke årlig. Anonymkode: cba58...b65 Jeg vasker jakken min en gang i året, svetter masse i den, har gått helt fint, hatt den nå i 10 år.. Anonymkode: 9a477...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå