AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 hei kanskje det er noe man ikke legger merke til dere, men fremgangsmåten er slik: velg de du velger og ikke de som velger deg. har alltid gjort dette. avvist blankt de som valgte meg, og valgte selv. fikk dem for lett for det meste av tiden er nå 41 år og singel. tenker da kanskje jeg burde ha valgt de som valgte meg? hva ville dere ha svart på tittelen? Anonymkode: c712f...3e3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Man velger vel hverandre, med mindre den ene var opptatt først? Anonymkode: 0d315...cf6 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man velger vel hverandre, med mindre den ene var opptatt først? Anonymkode: 0d315...cf6 velge hverandre, kan du utdype? menn som var interesserte ble avvist fordi jeg ikke var interessert menn jeg valgte godtok, fordi de var interesserte eller fordi muligheten til nærhet og utforskning var der? føler ikke soulmate eksisterer jeg. Anonymkode: c712f...3e3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 Jeg velger ikke noen kun fordi de velger meg. Da blir jo relasjonen bygget på behov for bekreftelse og omsorg og ikke på gjensidig kjærlighet og kompatibilitet. Jeg velger de som matcher meg og som jeg får følelser for. Anonymkode: f0513...11e 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 Jeg forstår problemstillingen din slik: Kanskje hadde du ikke vært singel nå, om du "tok til takke" med den som var mest gira på deg, selv om du ikke var like gira tilbake? Hvis disse menneskene var bra nok, så hadde du ikke valgt dem bort. Men du ville ha noen andre, som var bedre for deg. Kan det hende de du derfor gikk for "tok til takke" med deg? Er mest fan av gjensidighet. At begge ønsker hverandre like mye. Anonymkode: 5d771...519 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): velge hverandre, kan du utdype? menn som var interesserte ble avvist fordi jeg ikke var interessert menn jeg valgte godtok, fordi de var interesserte eller fordi muligheten til nærhet og utforskning var der? Anonymkode: c712f...3e3 Jeg har bare datet over nett én gang, da var det vel teknisk sett typen min som tok initiativet men vi drev begge fram dialogene til vi møttes live (for 3 år siden). Jeg ble sjekket opp aktivt live av en fremmed én gang, vi var sammen 6 år. Så sjekket jeg opp en fremmed én gang, vi var sammen i flere år. To ganger var oppsjekkinga mer langsom og gjensidig fordi vi var venner/ kjente fra før. Ellers har jeg jo blitt sjekket opp og sjekket med ting som ikke ble noe av fordi en av oss ikke var interessert, eller det fislet ut etter kort tid. Anonymkode: 0d315...cf6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 Jeg har aldri fått de jeg har hatt følelser for og hatt lyst til å bli med. Aldri i mitt lange liv har det skjedd. Så ja jeg vurderer å velge en som har valgt meg. Fordi utenom sterke følelser som jeg har fått alle de andre så liker jeg personen. Jeg liker at han er så omsorgsfull og omtenksom ovenfor meg. Har aldri møtt en kar som er slik mot meg. Det betyr mye det også at man vet at man er en prioritet til noen. Det er også noe jeg har aldri opplevd før. Han er morsom, aktiv, og ja liker meg. Det er noe nytt. Og håper selvsagt at følelser kan komme senere. For virker det så lett for alle andre som får de de blir forelsket i osv osv... i hvertfall 1 gang i livet vil vel de fleste oppleve det. Men nei det har ikke skjedd meg. Så mulig det er meg det er noe gæli på. Jeg har aldri hatt noe forhold til noen så er jo helt grønn på det enda jeg har passert 50. Men kunne godt tenkt meg å ha noen livet mitt da som jeg kan finne på ting med. Jeg er mye alene så passer nok med en kar som ikke er så veldig sosial av seg og som er litt lik meg selv. Anonymkode: 2dd05...3c6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #8 Skrevet 24. september 2022 gjensidige hvordan fungerer det? det er en av to som må vise in form for interesse også blir det kom til den ene er det ikke sånn? ts Anonymkode: c712f...3e3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #9 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): gjensidige hvordan fungerer det? det er en av to som må vise in form for interesse også blir det kom til den ene er det ikke sånn? ts Anonymkode: c712f...3e3 Nei, det må ikke være kun en. Det kan være at begge over tid har følt relasjonen gradvis endre seg fra venn/bekjent til noe mer romantisk. Anonymkode: 0d315...cf6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #10 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): hei kanskje det er noe man ikke legger merke til dere, men fremgangsmåten er slik: velg de du velger og ikke de som velger deg. har alltid gjort dette. avvist blankt de som valgte meg, og valgte selv. fikk dem for lett for det meste av tiden er nå 41 år og singel. tenker da kanskje jeg burde ha valgt de som valgte meg? hva ville dere ha svart på tittelen? Anonymkode: c712f...3e3 Helt enig med deg. Jeg velger også de jeg vil ha, og avviser de som vil ha meg. Så leser jeg her inne om alle de damene som ikke tør/vil prøve seg på noen de vil ha, men i stedet venter til de blir sjekket opp, og selvfølgelig så er det en råtten type, gang på gang. Anonymkode: 783c3...e81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå