Gå til innhold

Hvorfor må folk ta alt så ille opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Asperger. Føler meg faktisk ikke annerledes enn andre, men jeg har en greie som folk kan reagere en del på. At jeg ofte ikke har lyst til å ut på ting, ikke drikke, ikke snakker hele tiden og ikke alltid må vise interesse for dem og super engasjere meg i livet deres og smile hele tiden. Jeg blir så fortvilet!!! 
La oss si, jeg må vente på noe mens folk er opptatt med andre ting og da kan jeg sette meg og surfe på tlf. Men helst så skal jeg jo oppsøke noen og engasjere meg i praten. Ellers virker jeg sur. Altså, HVORFOR? Jeg får så jævla nokk! Har alt og alle så behov for å være så viktige at jeg skal være super interessert i dem og huske alle detaljer om livene deres? Klarer dere vanlige folk å alltid huske alt om andre? Er andre folk så ekstremt interessante? 

Anonymkode: e88c1...56a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg forstår hva du mener? Det du skriver om at noen er opptatt med noe annet en liten stund og at du da surfer synes jeg er helt okay. Det ville kanskje jeg også gjort. 

Når det gjelder å huske alle detaljer så er det vel ingen som klarer det, men om man bryr seg om vennene sine er det normalt å bry seg om hva som skjer i livene deres og kanskje spørre hvordan ting går. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...