AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Når gikk forholdet fra å være et elsker/elskerinne-forhold og til å bli noe mer? Hva var utløsende, og når/hvordan skjønte dere at det ville gå den veien? Anonymkode: e23d4...ccc
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Det gikk veldig fort, vi møttes på fest, hadde se og begynte å treffes uken etter. Så gikk det rimelig fort før vi ble forelsket. Nå er vi gift og jeg har aldri hatt det så bra som jeg har det nå:) Anonymkode: 922e8...283 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Det gikk ett år fra vi begynte å treffes til jeg fortalte han at jeg ville være med han. Han ville det samme, men på grunn av at han hadde barn som fremdeles bodde hjemme samt at jeg vil ha barn og han var litt usikker på om han ville ha flere så tok det et år til før vi faktisk gikk fra våre ex-samboere. Så to år totalt fra vi møttes til vi gikk for å være med hverandre. Vanskeligste to årene av mitt liv. Anonymkode: 5e36c...181
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 Planen var oss to i fremtiden. Men han ville ikke skille seg allikevel, for barnas skyld….🙄 Anonymkode: 9566e...15e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 Det var oss fra første stund faktisk, men vi datet et halvt år og hadde ikke sex før dagen før han flyttet ut. Han bodde med sin ex på eget rom i egen etasje, fordi de hadde en baby sammen og han ville se barnet hver dag. 13 år siden og fortsatt sammen. Anonymkode: d379c...53c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå