AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Han dater flere og det er så tidlig mellom oss at jeg kan ikke si at han ikke får lov. Han kjenner meg ikke godt nok til at jeg tar det personlig at han fortsatt møter andre han har kjent lenger enn meg så planen min er å ikke stresse han men la han bli kjent med meg også kan han velge senere hvem han liker best men har noen opplevd det at daten kommer tilbake når du gir han space eller burde han vite fra første stund om jeg er en for han og burde gått etter bare meg om det var ekte nok? Anonymkode: b1175...afd
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Han dater flere og det er så tidlig mellom oss at jeg kan ikke si at han ikke får lov... Anonymkode: b1175...afd Nei, men du kan si at du ikke er interessert i å være en av flere. Anonymkode: c9446...a44 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Jeg hadde ikke godtatt at han datet flere på en gang. Det er ikke utroskap nei, men jeg orker ikke date en som "tester ut flere samtidig, for å finne ut hvem som er best". Anonymkode: f00e6...c77 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 Det hadde jeg ikke godtatt. Anonymkode: 4ecee...47f 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det hadde jeg ikke godtatt. Anonymkode: 4ecee...47f Hva sier man da? De andre kjenner han bedre enn meg så jeg føler at jeg ikke har noe å si på det men skulle jo helst ønske han ikke traff flere. Samtidig tar det tid å følelser og ville forplikte seg til én og er man singel så er man fri til å gjøre som man vil?? Anonymkode: b1175...afd
Lillpia Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva sier man da? De andre kjenner han bedre enn meg så jeg føler at jeg ikke har noe å si på det men skulle jo helst ønske han ikke traff flere. Samtidig tar det tid å følelser og ville forplikte seg til én og er man singel så er man fri til å gjøre som man vil?? Anonymkode: b1175...afd Vær ærlig! Si at du liker han, men at du er ukomfortabel med at han dater andre samtidig, så vil han på ny date med deg må han kutte ut de andre. Kutter han ikke ut de andre er han ikke nok interessert i deg til å være ekslusiv, så da hadde jeg gått videre. 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 Lillpia skrev (22 minutter siden): Vær ærlig! Si at du liker han, men at du er ukomfortabel med at han dater andre samtidig, så vil han på ny date med deg må han kutte ut de andre. Kutter han ikke ut de andre er han ikke nok interessert i deg til å være ekslusiv, så da hadde jeg gått videre. Skulle ønske det var så lett men når han ikke kjenner meg så godt som de andre hvordan kan han bli interessert nok i meg til å være eksklusiv? Anonymkode: b1175...afd
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #8 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skulle ønske det var så lett men når han ikke kjenner meg så godt som de andre hvordan kan han bli interessert nok i meg til å være eksklusiv? Anonymkode: b1175...afd Da må du jo finne på noe som gjør at han blir mer interessert i deg? Inviter han med på noe. Anonymkode: debd0...9d5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #9 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva sier man da? De andre kjenner han bedre enn meg så jeg føler at jeg ikke har noe å si på det men skulle jo helst ønske han ikke traff flere. Samtidig tar det tid å følelser og ville forplikte seg til én og er man singel så er man fri til å gjøre som man vil?? Anonymkode: b1175...afd Trenger du å si noe? Jeg hadde bare trekt meg unna, så fikk han holde på med sitt. Du sier han kjenner de andre mye bedre, da må de jo ha datet en stund. Virker ikke som om han har noe hastverk med å bestemme seg. Anonymkode: 4ecee...47f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #10 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle ønske det var så lett men når han ikke kjenner meg så godt som de andre hvordan kan han bli interessert nok i meg til å være eksklusiv? Anonymkode: b1175...afd Han kjenner jo tydeligvis dem godt nok til å vite at han vil fortsette lete etter nye å date, uten å velge dem bort... Han synes altså ikke dem har potensialet, men han vil ikke avslutte for om de nye ikke er bra nok så har han jo back-uper. Noen som er ute etter noe seriøst dater sjeldent flere på en gang, men velger seg en å date inntil man finner ut om man vil satse eller ikke, og så avslutter man før man finner seg en ny potensiell partner. For meg blir det som å smake litt på alt godteri i en skål, legge det tilbake og kanskje spise det senere... Hva synes du om tanken på at dere dater, og han må fortsette se seg rundt etter noe bedre, men kanskje du er bra nok om de nye ikke er så spennende likevel? Jeg ville følt meg som "second best" da, en han bare måtte ta til takke med fordi han ikke fant noe bedre... Hadde han vært interessert i å bli kjent med deg, så ville han prioritert deg og ikke datet andre. Anonymkode: f00e6...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå