AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Gjorde først vondt i tåen å ta på sko når det traff der. Tilsutt etter 2-3 dager bestemte jeg for å se hva det kan være. Og det var gult med litt våt/puss. hvordan kan jeg fjerne dette gratis? har hatt akk sånn i en finger for lenge siden som gikk vekk ved at jeg brukte zalo (oppvaskmiddel) med vann i 15 min. Vet ikke hvor lurt det er .. Anonymkode: 00ed1...fa4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 Ser ut som inngrodd negl. Bløt foten i grønnsåpe og myk opp. Smør på bacimysin. Anonymkode: caa34...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #4 Skrevet 29. oktober 2022 Husk å bruke medisinsk grønnsåpe fra apoteket, ikke vanlig grønnsåpe. Gå til autorisert fotterapeut for korrigering/behandling slik at neglen begynner å vokse riktig igjen. Anonymkode: a730a...776
Lorieen Skrevet 29. oktober 2022 #5 Skrevet 29. oktober 2022 Hydrogenperoksid (vannstoff)! Påfør med q-tips. Koker ut verk på null komma niks. Og en tur til fotpleier etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå