Gå til innhold

Kan noen anbefale en termometer som viser temp inne og ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Denne har jeg tre av i huset mitt og de holder lenge på ett batteri, er pålitelige og billige. Anbefales. 
https://www.biltema.no/kontor-teknikk/termometere/utetermometer/digitalt-maksmin-termometer-2000021698
84-098_xl_2.jpg

Anonymkode: 45721...413

Takk for anbefaling :)

men kan jeg spørre hvorfor du har 3 stykker av den i et hus?? Holder det ikke med en? Eller er huset veldig stort?

Ts

Skrevet
Ayesh skrev (3 timer siden):

Takk for anbefaling :)

men kan jeg spørre hvorfor du har 3 stykker av den i et hus?? Holder det ikke med en? Eller er huset veldig stort?

Ts

Den måler jo temperaturen i rommet den befinner seg, og utendørs akkurat der sensoren henger. Huset har flere rom som ikke nødvendigvis har samme temperatur, og det kan være praktisk å ha utesensorene på forskjellige kanter av huset siden du da alltid har en sensor som befinner seg på skyggesiden. 

Anonymkode: 62367...b29

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Den måler jo temperaturen i rommet den befinner seg, og utendørs akkurat der sensoren henger. Huset har flere rom som ikke nødvendigvis har samme temperatur, og det kan være praktisk å ha utesensorene på forskjellige kanter av huset siden du da alltid har en sensor som befinner seg på skyggesiden. 

Anonymkode: 62367...b29

Takk :)

Skrevet

Dette er ikke noe du trenger å sjekke grundig. Så godt som alle termometere som selges i dag fungerer utmerket. Velg en som har de funksjonene du vil ha (temperatur, flere målere koblet til én stasjon, hygrometer osv) og du liker designet på.

Anonymkode: a4e1b...187

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...