Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Jeg har begynt å ta opp kontakten med en fyr jeg hadde veldig god kjemi med for 10 år siden. 
Jeg var hodestups forelsket i han den gangen, men min bestevenninne likte han. Så jeg lot det ligge. Vi hadde en natt sammen og jeg husker det den dag i dag. 
De ble sammen og var sammen noen år. Gikk med et knust hjerte. Men jeg lot meg bare bli overkjørt av venninnen min og hun kalte meg dårlig venninne etter jeg lå med han. Jeg visste ikke at hun likte han da vi lå sammen. 

Jeg er ikke lenger venninne med henne da hun totalt overkjørte meg med alt og baksnakket meg ved alle anledninger. Det har vært slutt mellom de i 5 år nå. 
Vi har tatt opp tråden, men han bor 4 timer unna meg. Singel og har ikke barn. Jeg er singel med en sønn. 
Han inviterte meg til å besøke han. Han vil gjerne besøke meg også. 

Han innrømte at han likte meg den gangen også. Men han trodde ikke jeg var interessert. Venninnen min var utrolig sjalu så han turte ikke å ta kontakt. 

Han har alltid likt alle mine bilder på sosiale medier. Vi har snappet litt gjennom årene. Så litt kontakt har vi alltid hatt. Vi var bare venner da venninnen min var sammen med han. Det ble slutt da han ønsket mer og hun ikke ville det samme. 

Vi ønsker de samme tingene. Hus, stor familie og giftemål. Han er morsom, omtenksom og flink med barn. 

Bør jeg prøve å se om han var den som slapp unna den gangen? Er så nervøs, men burde kanskje ikke være det siden jeg droppet venninnen min for flere år siden. 

Anonymkode: 3d21b...36b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

• Liker 1
Skrevet

Go for him! 

Anonymkode: 7676a...384

• Liker 1
Skrevet

Er du nervøs for at en tidligere venninne du ikke har kontakt med skal bli sur?

Anonymkode: a5b95...de8

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo bare i verste fall få et Nei! Da får du eventuelt akseptere det og gå videre.

Anonymkode: b3851...13a

Skrevet

Ja høres ut som dere begge alltid har likt hverandre og så lenge du ikke er venn med venninnen din lenger virker dette som klar bane og grønt lys :)

Anonymkode: 5b712...84d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja høres ut som dere begge alltid har likt hverandre og så lenge du ikke er venn med venninnen din lenger virker dette som klar bane og grønt lys :)

Vi har fortsatt felles venner, men snakket med hun ene og hun mente at jeg skulle bare go for it. Min gamle venninne har gått videre og har ny samboer. Er bare nervøs for at hun skal skape drama. Noe som hun er kjent for 🤷‍♀️ 
ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han husket fortsatt den natten vi hadde sammen og det er jo 10 år siden 😅 så jeg har jo gitt han et inntrykk 🤔 vi har alltid hatt en flørtete tone og vært gode venner etterkant. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Vi har fortsatt felles venner, men snakket med hun ene og hun mente at jeg skulle bare go for it. Min gamle venninne har gått videre og har ny samboer. Er bare nervøs for at hun skal skape drama. Noe som hun er kjent for 🤷‍♀️ 
ts

Men er du fortsatt venn med henne eller ikke? Møtes dere ofte via felles venner så hadde jeg spurt om det var ok men om dere bare møtes tilfeldig en gang annenhvert år og ikke har noe kontakt ellers så anser jeg hun såpass perifer at det får være greit å gjøre som du vil uavhengig av hva hun synes 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men er du fortsatt venn med henne eller ikke? Møtes dere ofte via felles venner så hadde jeg spurt om det var ok men om dere bare møtes tilfeldig en gang annenhvert år og ikke har noe kontakt ellers så anser jeg hun såpass perifer at det får være greit å gjøre som du vil uavhengig av hva hun synes 

Ikke møtt henne på snart 4 år. 🤷‍♀️ 
Hun bor på en annen kant av landet. Så jeg vet hun er sjeldent på besøk her. Hun henger ikke så mye med felles venninner. En gang i jubelåret hun er i byen å skal samle venninnene, men jeg vet de jeg har kontakt med ikke synes særlig om henne. 
Ene venninnen min sa at hun kom til å ta min side om hun ble sur på meg. Akkurat den biten bryr jeg meg ikke om. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun bor på en annen kant av landet. Så jeg vet hun er sjeldent på besøk her. Hun henger ikke så mye med felles venninner. En gang i jubelåret hun er i byen å skal samle venninnene, men jeg vet de jeg har kontakt med ikke synes særlig om henne. 
Ene venninnen min sa at hun kom til å ta min side om hun ble sur på meg. Akkurat den biten bryr jeg meg ikke om. 

ts

Ok høres ut som vennskapet deres er såpass dabbet ut at det er greit å gå for denne mannen uten å ta hensyn til henne :) lykke til 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

ts

Men hva er det du er nervøs for? Dere liker hverandre, du har ikke møtt eks-venninna på mange år, hun møter ikke deres felles kjente ofte, og de liker ikke henne uansett... Så hva er problemet?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men hva er det du er nervøs for? Dere liker hverandre, du har ikke møtt eks-venninna på mange år, hun møter ikke deres felles kjente ofte, og de liker ikke henne uansett... Så hva er problemet?

Nei vet ikke helt. Kanskje det at jeg sliter med moralen i det hele ? 
Igrunn burde de ikke være et problem. Han bryr seg ikke heller siden vi ikke har kontakt mer. 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...