Sophie-Ann Skrevet 24. september 2022 #1 Del Skrevet 24. september 2022 (endret) De er blitt veldig lange. Jeg har kun to pinner som jeg har bundet opp hovedstammene med. Bør jeg kjøpe en mosestamme? Og hvordan binder jeg dem opp? De knekker veldig lett..se bilder. Endret 24. september 2022 av Sophie-Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 24. september 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 24. september 2022 Får ikke til å legge til bilder, selvsagt 😵💫. Men de henger utenfor potten… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Del Skrevet 24. september 2022 Noen har jeg dyttet ned i jorda, andre har jeg klippet av. De sugde seg fast i veggen og når vi flyttet planten for å potte om ødela vi tapeten. Derfor holder jeg dem korte og binder selve planten opp langs en mosestokk. Anonymkode: 286b6...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #4 Del Skrevet 24. september 2022 De skal føres tilbake i jorden 😊 de lager røtter og hjelper med enda bedre opptak av næring til planten og kan dermed vokse seg større. Anonymkode: 0e200...d17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 24. september 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 24. september 2022 Takk for svar! Da har jeg forsiktig bøyd dem og lagt dem ned i potten. ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå