Gå til innhold

Slottsball

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stoppet etter bilde nr. 33, orket ikke mer, de så kjedelige og grå ut alle sammen. De felste gjestene så harry ut, dårlig kledd og ingen pene damer. Mennene var skallede og lave.

Visste ikke at hun Stoltenberg hadde pupper en gang jeg, hvordan kan de falle ut når det ikke er noe der? (Bare spør jeg, siden noen nevnte det.)

Ikke noe glam og overklasse her i gården nei, bare vanlige grå hverdagsmennesker. Greit det altså, men det hadde jo vært stilig med litt glitter og glamour her i bygde-landet.

Slottet skal ha skryt for den fine opplysingen utenfor og for faktisk å invitere en bredde av folk inn i forbindelse med 100-års markeringen. Flott og elegant musikk var det også der.

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg ble ikke invitert, og hadde ikke gått om jeg hadde blitt det.

Skrevet

Jeg så ca hundre bilder - da gadd jeg ikke mer.

En ting er helt sikkert - hvis jeg noen gang av en eller annen grunn skulle bli invitert på slottsball, så skulle jeg valgt noe langt lekrere enn BUNAD! Bunaden bruker man jo alltid ellers..(for de som innehar et sånt plagg...)

Skrevet

Så også gjennom ALLE bildene, bare måtte ;)

Jeg synes det er litt ille når det er så mange bilder å gå igjennom at de viser flere av bildene ørten ganger. F. eks Siv Jensen var med tre hele ganger, samme bilde! Ærlig talt, det er litt småkjipt hehe...

Men det var morro å se igjennom i det hele tatt da, tok det i porsjoner, så jeg ikke skulle miste motet helt...

Synes det var en del fint, og en del smakløst også, men folk er jo forskjelige så.

Synes en del damer hadde bomma med ytterantrekket. Det er ikke alt mulig som passer over en gallakjole ;)

Ellers var det mye fint, spesielt en dame, var det ikke hun spydkasteren? Med rosa "korsett"-kjole. Lekkert :D

Og så var det en dame der også som hadde tiara, var den eneste ikke-kongelige med tiara der så vidt jeg så. Det var tøft! Tiaraer verken er eller var kun for de kongelige, det gjelder bare å ha råd/mulighet til å skaffe seg det.

Sånt vil vi ha mer av :ler:

Synes også forsåvidt det var fint at de inviterte så mange fra folket jeg, glitter og glam er jo ball i seg selv, skjønner ikke hvorfor gjest lenger oppe mente det var så tafatt...

Skrevet

Men hun eldre damen som sto og hilste sammen med kongen og de, hvem er det? Prinsesse Astrid?

Skrevet
Jens så iallefall fornøyd ut på det bildet

Jeg så et par bilder av Jens hvor det så ut som om alle de andre hadde gått fra ham, og han ikke hadde noen å leke med lenger... kanskje noen hadde stikki av med Ingrid?

Skrevet
Men hun eldre damen som sto og hilste sammen med kongen og de, hvem er det? Prinsesse Astrid?

Ja.

Og når du snakker om å stå og hilse.

Jeg la merke til at veldig mange så helt andre veier når de hilste, enn på den de hilste på. Sånt er uhøflig i min bok... :forvirret:

Man skal da ha øyenkontakt i det øyeblikket man tar hverandre i hånden og holde blikket til man går videre - gjelder begge veier.

Skrevet

Jeg var der ikke, og vill ikke vert der heller. Liker meg best i mer avslappet forhold når jeg skal på fest. Men jeg liker å bruke så fine kjoler, men ikke atmosferen.

Skrevet
Jeg var der ikke, og vill ikke vert der heller. Liker meg best i mer avslappet forhold når jeg skal på fest. Men jeg liker å bruke så fine kjoler, men ikke atmosferen.

Hvordan vet du hvordan atmosfæren var, når du slettes ikke var der....?

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg har sett gjennom alle bildene(!), syns det var mange som så utrolig kjeie ut tatt i betraktning at de skulle på ball.. (kanskje det var kjedelig og kaldt å stå i kø for å komme inn?) Så en veldig fin kjole da. På bilde 9, og et par bilder til lenger ut. En hvit ull(?)kjole med en slags rar hals. Syns den var fin, men kanskje ingen ballkjole?

Skrevet

Hva er det som får mennesker til å komme drassende med skoene i en plastpose når de skal på slottsball? Og alle de utrolig kjipe kåpene, det var jo trist å se.

Skrevet
Så en veldig fin kjole da. På bilde 9, og et par bilder til lenger ut. En hvit ull(?)kjole med en slags rar hals. Syns den var fin, men kanskje ingen ballkjole?

Trodde først det var en veldig syk person innriullet i gips, jeg. :ler:

Skrevet

Hehe - jeg også. Men kjolen var veldig fin ved andre øyekast.

Skrevet
Jeg har sett gjennom alle bildene(!), syns det var mange som så utrolig kjeie ut tatt i betraktning at de skulle på ball.. (kanskje det var kjedelig og kaldt å stå i kø for å komme inn?) Så en veldig fin kjole da. På bilde 9, og et par bilder til lenger ut. En hvit ull(?)kjole med en slags rar hals. Syns den var fin, men kanskje ingen ballkjole?

haha - jeg fikk også tanker om nakkeslengskader og brukne armer da jeg så den kjolen.

Skrevet

Jeg hadde lyst til å se kjolene, men på bilde nr 300 hadde de enda ikke hengt fra seg kåpene, så jeg ga opp..

Skrevet
Jeg hadde lyst til å se kjolene, men på bilde nr 300 hadde de enda ikke hengt fra seg kåpene, så jeg ga opp..

Tips; begynn i motsatt rekkefølge når du blar i bildene....

Skrevet
Tips; begynn i motsatt rekkefølge når du blar i bildene....

Orker ikke... Da står de vel i taxikø med kåpene på.

Skrevet
Orker ikke... Da står de vel i taxikø med kåpene på.

:ler::ler: Fantastisk svar!!

Gjest happyending
Skrevet

Jeg var ikke invitert denne gangen, men jeg har vært på slottsball før.. Hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...