Gå til innhold

Hvordan vil kvinner egentlig at en mann skal lukte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt svette, parfyme, eller bare deodorant? Skriv gjerne alder, da jeg tror det har en del å si. 

Anonymkode: efe54...f44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal dufte rent eller maskinolje :PHan kan ikke være ren hele tida om det er min type mann, for min type mann er ikke forfengelig og så jobber han.  Hvertfall ikke noe deo eller parfyme, det er ikke ekte menn. 

Anonymkode: a99ea...d25

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Litt svette, parfyme, eller bare deodorant? Skriv gjerne alder, da jeg tror det har en del å si. 

Ikke parfymert - helst naturlig eller parfymefritt.

Skrevet

Kvinne 38

Jeg liker duften av en god parfyme på en mann. Å hevde at en god mannemann og en mann med stor M lukter svette og lukte skittent er litt mindreverdighetskomplekser som kvinne synes jeg. Jeg liker at en mann lukter godt, jeg skal tross alt like å være nær han

Anonymkode: 8aa86...008

• Liker 6
Skrevet

Han skal lukte godt, av såpe, parfyme eller after shave. Svette og uvasket kropp er bare turn-off.

Anonymkode: 680cc...c0b

• Liker 1
Skrevet

IKKE svette! Og ikke mye parfyme

Men rent og godt

Anonymkode: 622e4...b1f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han skal lukte godt, av såpe, parfyme eller after shave. Svette og uvasket kropp er bare turn-off.

Så  din type mann jobber ikke og trener ikke da? 

Skrevet

Heller litt svett, enn parfyme. Det er bare grusomt.

Nyvasket, og maks litt deodurant. Ikke hårspray/gele. Ikke parfyme. Aftershave kan gå, men der går grensa.

Anonymkode: 12228...636

• Liker 1
Skrevet (endret)

Rent, ikke svette, ikke noe sterk parfyme, med unntak av bestefar på 96 som lukter OldSpice 😄 Er kvinne i 50åra :) 

Endret av JegMotStrømmen
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Som mannen min: Ren, nydusjet og med et hint av parfyme. En dusj daglig sammen med klesskift og tannpuss burde bidra til det.

Anonymkode: 07dc6...9a3

• Liker 3
Skrevet

Trenger ikke lukte noe spesielt for min del, så lenge han er rein og ikke neddynka i parfyme. 

• Liker 2
Skrevet

Ren og nydusjet 😍

Anonymkode: 34a66...830

• Liker 1
Skrevet

Heller svak parfyme enn svette. Men naturlig kroppslukt er best 

K28

Anonymkode: 8fbbd...4da

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Så  din type mann jobber ikke og trener ikke da? 

🙄

Han dusjer etter trening, og jobber med hodet, ikke kroppen. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg kveles av parfyme. Noen menn, helst unge menn har en slik sky av parfyme rundt seg at lukta fyller hele butikken når de handler.

Anonymkode: 71a2e...52f

• Liker 4
Skrevet

ren kropp og rene klær. lett men også av og til vanskelig

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kun deo! Holder å lukte rent👍🏻

Dropp parfyme/aftershave etc. 

Anonymkode: 5fbb5...a09

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kun deo! Holder å lukte rent👍🏻

Dropp parfyme/aftershave etc. 

Anonymkode: 5fbb5...a09

Deo lukter såpe. Hater den lukta og tenker bare at han ikke har giddet å vaske seg. Antiperspirant som motvirker svette er bedre og har ingen lukt sånn som deo har 

Anonymkode: 8fbbd...4da

Skrevet

Mannen min lukter litt deo og skjeggolje når man er nærme nok, ellers bare nøytralt. Liker det sånn, kan ikke fordra de som bruker parfyme til hverdags. 

Men må innrømme at jeg syns det er sexy når han har svak lukt av svette blandet med lukten av deodoranten på slutten av dagen. 

• Liker 1
Skrevet

K31

Det er alt etter luktene.

Jeg har luktet skikkelig … 🤔 musky (som de sier på engelsk) svettelukt av en mann som var godt i fysisk arbeid, og selv om svettelukt generelt ikke er tiltrekkende, var det noe der som nesen min virkelig likte.

Men har også vært nært andre menn som lukter svette, der jeg holder på å spy.

Slik at når det kommer til naturlig lukt fra en person, har det mye med kjemi å gjøre. De hadde jo det programmet på nrk der man skulle lukte seg frem til en partner. Jeg tror det ligger noe i det.

Men deo/parfyme kan også være godt, alt etter lukten som er valgt. Vi har forskjellige neser, og ikke alle vil like alt. 

Anonymkode: f5d93...e0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...