AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Min datter ble sammen med en skjønn gutt da hun var 18, og de er sammen enda 2,5 år senere. De har vært limt sammen siden dag én, og sover sammen omtrent hver natt. Hun har "bodd" hos han og hans familie ca 80% siden de ble sammen. De var i førstegangstjeneste begge to og nå studerer de. De ønsker å flytte sammen men for å kjøpe bolig (for det er visst lavmål å leie) og naturligvis har de ikke økonomi til det, selv om de har litt sparepenger og jobb ved siden av studiene. De har kjøpt seg bil for studielånet og hund som de har på hans "barnerom", og nå har de litt lyst på barn fordi begge hans søstre er gravide (men de er 25 og ferdige utdannet med egen bolig) Er dette normalt? Da jeg var på deres alder bodde jeg i kollektiv, hadde kjæreste men hadde ingen seriøse planer med han, og tenkte ikke lengre enn frem til neste fest. Det er flott at de er så glade i hverandre og tenker langsiktig, men synes det er litt for seriøst i den alderen og livssituasjonen de befinner seg i. Min datter har ikke blitt kjent med noen på sitt studie, har ikke deltatt i noen fadder aktiviteter fordi hun bare henger med kjæresten sin og de gamle vennene. De er ikke på lesesalen men leser hjemme hos hverandre fordi "den andre" ønsker det. Er dette normalt? Anonymkode: d2fb9...4fd
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Folk er forskjellige. Historien og alderen deres er ikke unik men de er selvsagt for unge til å få barn osv nå. De får starte med å få seg jobber og leie seg et eget sted i noen år Anonymkode: 37e3b...e1f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå