Gå til innhold

Mannen min har kanskje snakket på nett med noen andre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har han WhatsApp? Ofte skjer det den type kommunikasjon der. Jeg ville ikke godtatt dette, særlig når du beskriver en fyr med høy sexlyst. Når vil han dra det enda lenger?

Anonymkode: bedab...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hehe ikke sant. Det slår meg at hverken TS eller denne mannen antageligvis er kremen i fløten. Skype liksom? 

Anonymkode: 9f1a5...4e0

Helt hinsides. Må ærlig innrømme at jeg gliste godt når jeg leste innlegget. 

For en gjeng. 

Anonymkode: 52e6b...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har han WhatsApp? Ofte skjer det den type kommunikasjon der. Jeg ville ikke godtatt dette, særlig når du beskriver en fyr med høy sexlyst. Når vil han dra det enda lenger?

Anonymkode: bedab...a70

Ja han har WhatsApp, det har jeg også.. Jeg får egntlig lyst til å snoke uten at han vet det, men det er vel kanskje ikke helt innafor. 

Anonymkode: f47ff...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt hinsides. Må ærlig innrømme at jeg gliste godt når jeg leste innlegget. 

For en gjeng. 

Anonymkode: 52e6b...4b5

Synes egentlig ikke det er så greit at du skriver dette. Hva er så morsomt? Du kjenner verken meg eller min mann. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du spør mannen din og ikke peanøtt-galleriet på KG.

Anonymkode: d300b...5ce

Ja, må vel kanskje det. Bare ser ikke for meg at det skal bli en givende og effektiv samtale. Som vanlig skal han nok forsvare seg, forklare seg, lyve og bagatellisere... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig, synes jeg du skal snoke på mobilen. Eneste måten å finne det ut på. Slik fant jeg ut om treff og sexchatting på nett dessverre. Blås i om noen synes det er galt. Finner du ingenting så kan du slappe av. 

Anonymkode: 4975e...dc3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/24/2022 at 1:09 PM, AnonymBruker said:

Sexchat er utroskap. Ta det opp ig ta et standpunkt om du vil godta eller ikke. Han kommer ikke til å endre seg men bare finne nye måter å skjule det på. Dette handler om moralen hans og ikke en glipp 

Anonymkode: 2fa28...974

Det er det jo ikke, med mndre TS og partner har satt en grense der.

Hva som er utroskap er forskjellig fra forhold til forhold. Noen setter grensen på flørting med andre, noen setter den ved penetrering. Dette må de som er i forholdet sette en grense på. 

Anonymkode: 5e202...839

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man sagt ja før har man på en måte lagt grunnmuren for det. Har du ombestemt deg så bør du si det. Min mann snakker med jenter hele tiden men synest det er greit. Jeg eier ikke han og omvendt. Jeg er trygg på at han blir værende fordi han ønsker det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene93 skrev (1 time siden):

Har man sagt ja før har man på en måte lagt grunnmuren for det. Har du ombestemt deg så bør du si det. Min mann snakker med jenter hele tiden men synest det er greit. Jeg eier ikke han og omvendt. Jeg er trygg på at han blir værende fordi han ønsker det selv.

Jeg har ikke sagt ja til det. Jeg ble skikkelig lei meg forrige gang, men pga vi har barn og det ikke akkurat er det verste han kan gjøre, så bestemte jeg meg for å tilgi det og komme over det. 

Han hadde aldri akseptert at jeg hadde snakket med en mann med mindre det er nødvendig, og det har på en måte gjeldi begge to.. Synes det går over ei grense, men samtidig føler jeg ikke det er det verste som kan skje.. Er det følelser involvert synes jeg det er et større svik liksom.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok, følg magefølelsen din. Det gjorde jeg og magefølelsen stemte. 

Anonymkode: c4fc7...ec2

Har sjekket mer og finner ingenting med mindre han driver og sletter samtaler.. 

Jeg har dog konfrontert ham med det og han innrømmer at det stemmer, men han har visst ikke betalt for noe seksuelt. 

Han har sagt unnskyld og vært ærlig (altså jeg vet ikke, han lyver mye), og jeg har sagt at jeg trenger bare tid og han trenger ikke si mer unnskyld. Føler det ikke spiller noen rolle for det har han sagt før og og det betydde jo ingenting siden han gjør det igjen.. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke sagt ja til det. Jeg ble skikkelig lei meg forrige gang, men pga vi har barn og det ikke akkurat er det verste han kan gjøre, så bestemte jeg meg for å tilgi det og komme over det. 

Han hadde aldri akseptert at jeg hadde snakket med en mann med mindre det er nødvendig, og det har på en måte gjeldi begge to.. Synes det går over ei grense, men samtidig føler jeg ikke det er det verste som kan skje.. Er det følelser involvert synes jeg det er et større svik liksom.. 

Jeg er Poly så jeg er sikkert ikke den som kan svare best på et slikt spørsmål uansett. Men jeg tenker det at du kanskje burde forklare hvordan du føler deg og at han må forsøke å sette seg i din situasjon og se ting fra ditt perspektiv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene93 skrev (8 minutter siden):

Jeg er Poly så jeg er sikkert ikke den som kan svare best på et slikt spørsmål uansett. Men jeg tenker det at du kanskje burde forklare hvordan du føler deg og at han må forsøke å sette seg i din situasjon og se ting fra ditt perspektiv 

Poly eller ikke, man har sine grenser og det må man snakke om i alle sine forhold liksom.. Jeg synes det er skikkelig vanskelig for jeg har sagt hva som er greit for meg og ikke. Han sier han forstår at jeg føler som jeg gjør, greier fint å se det fra min side, og sier alle de riktige tingene,.. Men så gjør han det her likevel. Jeg har på følelsen at dette ikke er siste gangen. 

Og sånn helt ærlig, jeg er ikke veldig lei meg, eller jeg er såret og skuffet, men jeg gråter ikke. Vi har slitet en del og jeg har allerede hatt tanker om å forlate ham, virker som jeg bare ser etter noe å "ta ham på". Og nå sitter jeg her med dårlig samvittighet for han er tydeligvis lei seg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Poly eller ikke, man har sine grenser og det må man snakke om i alle sine forhold liksom.. Jeg synes det er skikkelig vanskelig for jeg har sagt hva som er greit for meg og ikke. Han sier han forstår at jeg føler som jeg gjør, greier fint å se det fra min side, og sier alle de riktige tingene,.. Men så gjør han det her likevel. Jeg har på følelsen at dette ikke er siste gangen. 

Og sånn helt ærlig, jeg er ikke veldig lei meg, eller jeg er såret og skuffet, men jeg gråter ikke. Vi har slitet en del og jeg har allerede hatt tanker om å forlate ham, virker som jeg bare ser etter noe å "ta ham på". Og nå sitter jeg her med dårlig samvittighet for han er tydeligvis lei seg. 

Du trenger ikke ha dårlig samvittighet for å ha blitt bedratt. At du ikke gråter nå kan hende at er fordi forholdet har brutt deg ned i såpass lang tid at du har vendt deg til å føle deg dårlig rundt forholdet. Håper du klarer å bryte ut. Er vondt men hørtes ikke ut som en mann som respekterer deg og dine grenser. Det han gjør er utroskap. Han vet det er over dine grenser. Han har blitt tatt i slik utroskap før og lovet å endre seg men svare fortsetter. Han er nok ikke leiseg for å ha såret deg, for da hadde han aldri holdt på. Han er nok leiseg for å ha blitt tatt siden han risikerer å miste deg. Du fortjener ærlig talt bedre 

Anonymkode: 0582e...4ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du trenger ikke ha dårlig samvittighet for å ha blitt bedratt. At du ikke gråter nå kan hende at er fordi forholdet har brutt deg ned i såpass lang tid at du har vendt deg til å føle deg dårlig rundt forholdet. Håper du klarer å bryte ut. Er vondt men hørtes ikke ut som en mann som respekterer deg og dine grenser. Det han gjør er utroskap. Han vet det er over dine grenser. Han har blitt tatt i slik utroskap før og lovet å endre seg men svare fortsetter. Han er nok ikke leiseg for å ha såret deg, for da hadde han aldri holdt på. Han er nok leiseg for å ha blitt tatt siden han risikerer å miste deg. Du fortjener ærlig talt bedre 

Anonymkode: 0582e...4ea

Tusen takk for et fint svar ❤️ det er mange ting i ekteskapet som er vanskelig. Det skal veldig lite til for at det blir dårlig stemning mellom oss, og jeg har forandret meg veldig etter vi ble foreldre. Prioriteringene mine er helt annerledes og vi er derfor uenige. Og dette går lkksom ikke an å snakke om fordi det skal gjøres på hans måte. Vi kan ikke møtes på midten. Det er ikke plass til meg i ekteskapet og det er vanskelig. Det er nok som du sier, han er lei seg for å bli catcha.

Jeg har aldri følt meg bra nok for ham, aldri fin nok, aldri god nok kone. Han har aldri sagt noe, men det er små ting som beviser at han kanskje ønsker mer fra meg.. 

Ikke rart han må se etter andre jenter, er man ikke fornøyd så er kanskje terskelen veldig lav hos enkelte, men da burde han heller gjort det slutt med meg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme,men det pågikk hele tiden. Han ble bedre på å skjule det. Oppdaget jeg det så vart han sint og forlangte å få fortsette. Det utviklet seg fra samtaler på nett til tlf samtaler og att de ønsket å møte hverandre. 

Tro meg det er ikke kult å se mannen sin skrive til andre att han har lyst på de, vil knulle, vil møtes og fantaserer om de.

Anonymkode: ec370...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjør ALLE menn. Kan ikke stole på noen. Så mange erfaringer, og i en alder på 55 lever jeg nå alene. Stortrives!!

Anonymkode: 7cbde...a6b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tråd-starter mistenker at mannen kommuniserer med andre over Internett. 

Samtidig som tråd-starter selv snakker med andre folk her på Kvinneguiden...        

Anonymkode: 8de55...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...