Gå til innhold

Mannen min har kanskje snakket på nett med noen andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gang for fire år siden kom det frem at mannen min hadde hatt seksuelle samtaler med ei jente på nett. Han var anonym og sagt han het noe annet. Jeg tilga det. 

Men nå har det skjedd igjen, vi har ikke noe grenser for hvem som kan være på telefonene våres, og jeg skulle inn på hans telefon og sette på youtube for dattera vår, da jeg så at han hadde skaffet seg skype og det var bare jentenavn der... 

Jeg bladde gjennom åpne programmer og det var da én inkognito fane på Google (svart skjerm) og ett jentenavn på vipps... 

Mistenker at han kanskje har holdt på med noe. 

Fysisk utro har han nok ikke vært, men dette er jo en grense jeg føler brytes. 

Hvor alvorlig er dette med sex chat? Hvordan burde jeg ta det opp? 

Anonymkode: f47ff...2ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han har betalt for sexchatting.

Jeg hadde aleine godtatt det.

Anonymkode: 110b9...999

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mistenker det. Nå vet ikke jeg om han har vippset jenta for seksuelle tjenester, men jeg så et jentenavn der som han hadde søkt opp nr til bare. Og skype var åpen og det var kun jenter på lista.. Norske navn.. 

Er ikke sikkert han har betalt for seksuelle tjenester, men noe tror jeg han har holdt på med. 

Veit ikke helt hva jeg føler egntlig. Bra at det ikke er noe kjærleik, men samtidig den at man kanskje ikke er god nok likevel.. 

Skrevet

Opp... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Mistenker det. Nå vet ikke jeg om han har vippset jenta for seksuelle tjenester, men jeg så et jentenavn der som han hadde søkt opp nr til bare. Og skype var åpen og det var kun jenter på lista.. Norske navn.. 

Er ikke sikkert han har betalt for seksuelle tjenester, men noe tror jeg han har holdt på med. 

Veit ikke helt hva jeg føler egntlig. Bra at det ikke er noe kjærleik, men samtidig den at man kanskje ikke er god nok likevel.. 

Vet du noe om alder på jenta? For hvis hun er under en viss alder er dette virkelig ikke bra...

Anonymkode: d47f6...7db

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Vet du noe om alder på jenta? For hvis hun er under en viss alder er dette virkelig ikke bra...

Anonymkode: d47f6...7db

Aner ikke. Søkte henne opp på fb, men var visst flere ved det navnet. Veit ikke hvem det er.. 

Skrevet

Du har vel nummeret hennes hvis han søkte henne opp på vipps? Prøv å ring henne og spør om hva som skjer, det hadde jeg gjort.

Anonymkode: 86b3a...228

• Liker 2
Skrevet

Da driver han og sexchatter, og det har han nok gjort hele tden. Husk at du godtok det for fire år siden. På grunn av at han fremstilte seg som anonym, så var det greit. Begyn med det du og, og si det til han.  

Anonymkode: f7b0e...e4e

Skrevet

Sexchat er utroskap. Ta det opp ig ta et standpunkt om du vil godta eller ikke. Han kommer ikke til å endre seg men bare finne nye måter å skjule det på. Dette handler om moralen hans og ikke en glipp 

Anonymkode: 2fa28...974

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Regner med det er skrivefeil og skal stå aldri. Jeg hadde aldri godtatt det jeg heller 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Regner med det er skrivefeil og skal stå aldri. Jeg hadde aldri godtatt det jeg heller 

Skulle stå aldri, ja. 

Skrevet

Vel, hvorfor skal han ha Skype med bare jenter og søke opp noen på vipps? Hva mer trenger du av bevis før du velger å ta detter opp? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Mona123 skrev (51 minutter siden):

Vel, hvorfor skal han ha Skype med bare jenter og søke opp noen på vipps? Hva mer trenger du av bevis før du velger å ta detter opp? 

Helt ærlig jeg veit ikke. Jeg har jo ikke sett samtalen deres. Men er faktisk bombesikker på at dette er noe ulovlig, da han er religiøs og konservativ og har ingen jentevenner eller kollegaer ved det navnet. Han snakker ikke med jenter liksom.. Og så skal han plutselig ha skype og jenter der.. Jeg kjenner han og han er en med stor apetitt etc.. Trenger ikke mer bevis.. 

Da driver han og sexchatter, og det har han nok gjort hele tden. Husk at du godtok det for fire år siden. På grunn av at han fremstilte seg som anonym, så var det greit. Begyn med det du og, og si det til han.  

Anonymkode: f7b0e...e4e

Jeg godtok det da han sa han aldri skulle gjøre det igjen. Pga vi har barn og det ikke var like ille som fysisk utroskap, så følte jeg vi kunne prøve å gå videre...

Du har vel nummeret hennes hvis han søkte henne opp på vipps? Prøv å ring henne og spør om hva som skjer, det hadde jeg gjort.

Anonymkode: 86b3a...228

Er det egentlig noepoeng? Hun vil vel kanskje lyve..? 

Skrevet

Ta en prat med mannen om hva du har oppdaget er vel det mest ærlige og gjøre for å se om han dekker over eller ikke. Gjør han det så er det jo bare å forske videre og ta det til neste steg og snakk med jenta... for stemmer ikke det han har sagt har du tatt han i løgn og da har han ingen steder å krype. 

Anonymkode: d72d2...423

Skrevet

For en taper av en mann 😂

Hvem gidder å betale for sex(chat) i det 21 århundre? Da er du passe  stakkarslig og tilbakestående. 

Anonymkode: 52e6b...4b5

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Om det er utroskap eller ikke er jo opp til deg og dere, ikke oss, å avgjøre. Jeg hadde ikke orket en mann som drev på slik. 

Anonymkode: f3e96...f1b

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Sexchat er utroskap. Ta det opp ig ta et standpunkt om du vil godta eller ikke. Han kommer ikke til å endre seg men bare finne nye måter å skjule det på. Dette handler om moralen hans og ikke en glipp 

Det er det ikke. Muligens i en prippen hjerne, men utroskap er det ikke.

Anonymkode: 9f1a5...4e0

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

For en taper av en mann 😂

Hvem gidder å betale for sex(chat) i det 21 århundre? Da er du passe  stakkarslig og tilbakestående. 

Anonymkode: 52e6b...4b5

Hehe ikke sant. Det slår meg at hverken TS eller denne mannen antageligvis er kremen i fløten. Skype liksom? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hehe ikke sant. Det slår meg at hverken TS eller denne mannen antageligvis er kremen i fløten. Skype liksom? 

Hva mener du med det..? 

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min hadde vippset jenter for at de skulle sende nakenbilder og videoer, kan være noe sånt 

Anonymkode: 0dbcf...943

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...