AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Fikk henvisning til gynekolog da jeg har flyttet og bor ganske langt unna legen min. Men kom til å tenke på,vil det bli veldig dyrt? Er nesten verdt å kjøre ekstra hvis privat gynekolog er dyrt,tenkte kanskje at det var billigere med en henvisning?😅 Anonymkode: b8548...e99
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Gynekolog i det offentlige koster gjerne ca 400 kr. Om det ikke brukes mer enn vanlig utstyr. En privat ligger på ca. 1000-1200 kr. Jeg synes privat er verdt pengene. Da får jeg en person jeg er komfortabel med og et kontor jeg er komfortabel med. Hun bruker også tiden og det er ikke mas og stress. Stolen hennes er også så mye bedre enn de klassiske med bøyler. Anonymkode: 99044...481
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Gikk til en privat og det var en helt annen verden. Når en GU knapt er ubehagelig DA er gynekologen dyktig og har bra utstyr. Det var ikke engang kleint. Verd hver krone. Anonymkode: 758ca...a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå