AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Samlivet føles så lite spesielt. Som om jeg har begynt å se han helt vanlig. Jeg elsker han og jeg savner det vi hadde sammen. At vi var superglad for å se hverandre hver dag etter jobb. At vi gjorde alt sammen. Nå er d som om vi ikke ser hverandre. Går å klager på hverandre og føler jeg vil ha fred fra han hele tiden. Mister jeg følelsene mine? Jeg elsker han. Er glad i han og ønsker å få det til å fungere men føler alt bare rakner. Jeg vil kysse han og kose med han og ha sex men det gir meg ikke like mye lenger. Hva er det jeg føler på? Jeg har ikke noe særlig med venner uten han heller så jeg føler meg forlatt. Anonymkode: b4876...812 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Han er tydeligvis ikke den rette for deg. Anonymkode: ec0c9...9e5 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Ta dere tid fra hverandre. Enten kjenner du savn, eller så savner du ham ikke. Da vet du om du har følelser eller ikke. Men husk at følelser varierer, og at det er vanlig at forelskelsen gir seg etter en stund. Kjærlighet er annerledes enn forelskelse, men ikke dårligere. Anonymkode: ca496...c9a 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Samlivet føles så lite spesielt. Som om jeg har begynt å se han helt vanlig....Hva er det jeg føler på? Jeg har ikke noe særlig med venner uten han heller så jeg føler meg forlatt. Anonymkode: b4876...812 Han er alt du har på godt og vondt, akkurat nå er det mest på vondt. Her må du ta tak i eget liv og gå inn for å få flere mennesker inn i livet ditt. Han kan ikke fylle alle funksjoner i ditt liv. Anonymkode: 19a40...2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå