AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Jeg har en 8 åring som jeg ser annen hver helg. Bor såpass langt fra mor at jeg ikke kan ha mer pga skole osv. Jeg har nå ny samboer jeg har vært sammen med i noen år og vi tenker på å få et barn sammen. Jeg hører fra familie hvor egoistisk dette er mot barnet jeg allerede har, og siden samboer også har barn fra før er blir det mye. Vi er bege bikka 40 så kan ikke vente for altid heller. Er dette feil valg mot barna vi allerede har i dag? Anonymkode: 22ed4...af8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har en 8 åring som jeg ser annen hver helg. Bor såpass langt fra mor at jeg ikke kan ha mer pga skole osv. Jeg har nå ny samboer jeg har vært sammen med i noen år og vi tenker på å få et barn sammen. Jeg hører fra familie hvor egoistisk dette er mot barnet jeg allerede har, og siden samboer også har barn fra før er blir det mye. Vi er bege bikka 40 så kan ikke vente for altid heller. Er dette feil valg mot barna vi allerede har i dag? Anonymkode: 22ed4...af8 Ja, det synes jeg. Hvorfor har du ikke flyttet nærmere barnet ditt? Anonymkode: c8db9...02f 11
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Du velger jo å prioritere ny dame og ny familie framfor barnet du har fra før. Jeg skjønner at familien din reagerer. Anonymkode: b6108...a2d 14
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 Få nytt barn med god samvittighet, hetlighet hva skal folk bry seg med. Anonymkode: e60d3...dc5 4 1
Toyah Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 Det må være helt opp til deg. Bare ikke "glem" det barnet du har i fra før. Noen ganger blir ikke livet helt som man har planlagt. Det trenger ikke å bety at du er et dårlig menneske, eller at du skal setter resten av livet ditt på vent. 3
Snok1 Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 Du gjorde en feil da du flyttet langt fra barnet du har. Nå spiller det ikke så stor rolle, bortsett fra at dersom du får barn nå blir det umulig å flytte nærmere det barnet du allerede har…. 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 Hvem flyttet langt vekk? Du eller barnemor? Anonymkode: d8982...166
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #8 Skrevet 24. september 2022 Det ble veldig vondt for mine barn da faren som så de sjeldent fikk nye barn. De ble ytterligere nedprioritert, og nå er det flere år siden vi i det hele tatt har hørt fra han. Han har visst forlatt dama han fikk barn med også nå. Husk på at man ikke MÅ få barn med alle man har forhold til. Anonymkode: 766f6...02d 9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #9 Skrevet 24. september 2022 Dere skal ha et barn til viss dere vil. Du er ikke egoistisk for det, for noe tull! Men skjønner ikke helt at dere gidder da, siden dere er passert 40😅 Anonymkode: 8d9b1...afe
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #10 Skrevet 24. september 2022 Kjør på, hvorfor er det egoistisk ? Anonymkode: cbc29...108 2
Brunello Skrevet 24. september 2022 #11 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjør på, hvorfor er det egoistisk ? Anonymkode: cbc29...108 Fordi veldig menge menn som får barn med ny partner nedprioriterer de barna de har fra før og de er lite sammen med. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #12 Skrevet 24. september 2022 Brunello skrev (Akkurat nå): Fordi veldig menge menn som får barn med ny partner nedprioriterer de barna de har fra før og de er lite sammen med. Det var vel ikke tilfelle i dette innlegget, Anonymkode: cbc29...108 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #13 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det var vel ikke tilfelle i dette innlegget, Anonymkode: cbc29...108 Jo, det er det. TS har valgt å flytte langt unna barnet sitt på bare 8 år. Istedenfor å prioritere barnet sitt ytterligere, vurderer han en lettvint løsning - nytt barn med ny dame. Da kommer også 8-åringen til å bli ytterligere nedprioritert og med all sannsynlighet, føle seg ekskludert og glemt. Altfor mange menn (og kvinner) - kjører på og får nytt kull med barn i 40-årene. Når de allerede har barn de burde prioritere. Hvorfor i alle dager skal disse menneskene avle opp unger i hytt og pine, når de ikke klarer å ta ordentlig vare på førstefødte engang? Virker som at folk tror barn er et krav man har her i livet, og får barn som om det er en forbruksvare. Nei, nei - NEI! Anonymkode: c87af...d30 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #14 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ble veldig vondt for mine barn da faren som så de sjeldent fikk nye barn. De ble ytterligere nedprioritert, og nå er det flere år siden vi i det hele tatt har hørt fra han. Han har visst forlatt dama han fikk barn med også nå. Husk på at man ikke MÅ få barn med alle man har forhold til. Anonymkode: 766f6...02d Noen mennesker tror barn er et forbruksvare, og har ikke den kognitive kapasiteten til å forstå omfanget av det å lage barn. Virker ikke som at de forstår at disse barna har egne tanker, følelser og behov - og at de kan bli emosjonelt og mentalt ødelagt, av en forelder som ikke tar vare på de. Skulle vært krav om Cos-kurs og andre foreldrekurs for alle menn og kvinner, som vil å bli foreldre. Anonymkode: c87af...d30
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #15 Skrevet 24. september 2022 Snok1 skrev (1 time siden): Du gjorde en feil da du flyttet langt fra barnet du har. Nå spiller det ikke så stor rolle, bortsett fra at dersom du får barn nå blir det umulig å flytte nærmere det barnet du allerede har…. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, det er det. TS har valgt å flytte langt unna barnet sitt på bare 8 år. Istedenfor å prioritere barnet sitt ytterligere, vurderer han en lettvint løsning - nytt barn med ny dame. Da kommer også 8-åringen til å bli ytterligere nedprioritert og med all sannsynlighet, føle seg ekskludert og glemt. Altfor mange menn (og kvinner) - kjører på og får nytt kull med barn i 40-årene. Når de allerede har barn de burde prioritere. Hvorfor i alle dager skal disse menneskene avle opp unger i hytt og pine, når de ikke klarer å ta ordentlig vare på førstefødte engang? Virker som at folk tror barn er et krav man har her i livet, og får barn som om det er en forbruksvare. Nei, nei - NEI! Anonymkode: c87af...d30 Sto det noe i HI om at han flyttet langt fra barnet sitt den gangen? Hva om det er moren som valgte å flytte langt avgårde og TS allerede hadde jobb og kjæreste med barn slik at han uansett ikke kunne flytte etter? TS har en samboer med barn fra før så de er ikke flyttbare pga det barnet heller. Anonymkode: 8527b...447 2 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #16 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jo, det er det. TS har valgt å flytte langt unna barnet sitt på bare 8 år. Istedenfor å prioritere barnet sitt ytterligere, vurderer han en lettvint løsning - nytt barn med ny dame. Da kommer også 8-åringen til å bli ytterligere nedprioritert og med all sannsynlighet, føle seg ekskludert og glemt. Altfor mange menn (og kvinner) - kjører på og får nytt kull med barn i 40-årene. Når de allerede har barn de burde prioritere. Hvorfor i alle dager skal disse menneskene avle opp unger i hytt og pine, når de ikke klarer å ta ordentlig vare på førstefødte engang? Virker som at folk tror barn er et krav man har her i livet, og får barn som om det er en forbruksvare. Nei, nei - NEI! Anonymkode: c87af...d30 Nei du bare antar!! Det står ingenting om ts valgte å flytte langt unns, så bare kutt ut det der Anonymkode: cbc29...108 2 1
Mamajune11 Skrevet 24. september 2022 #17 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sto det noe i HI om at han flyttet langt fra barnet sitt den gangen? Hva om det er moren som valgte å flytte langt avgårde og TS allerede hadde jobb og kjæreste med barn slik at han uansett ikke kunne flytte etter? TS har en samboer med barn fra før så de er ikke flyttbare pga det barnet heller. Anonymkode: 8527b...447 Ts burde ikke bli samboer med ei som ikke kan flytte i utgangspunktet.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #18 Skrevet 24. september 2022 Mamajune11 skrev (Akkurat nå): Ts burde ikke bli samboer med ei som ikke kan flytte i utgangspunktet. Nei nå må dere slutte. Hjelpes for noen mammehatende innlegg i denne tråden Anonymkode: cbc29...108 4
Mamajune11 Skrevet 24. september 2022 #19 Skrevet 24. september 2022 Barnet ditt burde være viktigere enn ny dame. Du burde flytte dit barnet ditt bor. Jobb,hus, dame osv burde være på andre plass, og barnet DITT på første.
Mamajune11 Skrevet 24. september 2022 #20 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei nå må dere slutte. Hjelpes for noen mammehatende innlegg i denne tråden Anonymkode: cbc29...108 Mamme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå