AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Har en venninne som jeg føler har sklidd helt unna. Hun kommer til meg for råd eller trøst, men med en gang det er gitt så hører jeg ikke fra henne på lenge. Nå har hun også begynt med å si ting som "åå jeg må kjøpe noe fint som takk for hjelpen til deg! Hva ønsker du deg, hva liker du? Hva slags farger?" Hun oppmuntrer til å si det og er glad, og jeg er glad, ikke at jeg forventer det men det kommer aldri noe. Føler meg som en idiot som har sittet og snakka om farger og hva jeg liker uten at det skjer noe. Hun kan si ting at hun må komme og besøke meg igjen, fordi hun savner meg. Men når jeg spør når hun kommer, blir hun irritert på meg og sier at hun har mye å gjøre og at det ikke er så lett. Rett som det er skriver hun til meg og kan si ting som at jeg er helt fantastisk, og herlig, og best, og alt sånn. Jeg blir jo glad for det, men det føles også litt sårt uten at jeg vet hvorfor. Vil hun ikke være vennen min mer? Anonymkode: 03050...dd1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Bare glem henne.. 100% fokus på de som gir deg noe.. så får det være en bonus om hun tar kontakt eller vil møte deg. Ikke regn med henne. Anonymkode: e4c53...ae5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Skrevet 2. oktober 2022 Jeg har også en slik venninne. Jeg har lært meg å ikke lytte til hva hun sier, men heller se hva hun faktisk gjør. Jeg tror hun mener alt hun sier der og da, men klarer ikke å følge det opp. Jeg regner på en måte ikke med henne, men har det heller hyggelig de få gangene vi treffes. Da fungerer det fint. Anonymkode: 40a02...a16 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå