AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Hvor lenge uten anfall etter medisinering kan de være alene? Eller har dere pleiepenger? Hvordan har dere løst det? Jeg er alene med mitt barn og jobber turnus. Anonymkode: e9934...f71
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Dette syns jeg du bør snakke med barnets lege om. Det er umulig å gi gode råd her uten å kjenne mye mer om barnets helsetilstand. Dersom legen mener at barnet ikke bør være alene, bør det også være mulig å skaffe hjelp, enten gjennom pleiepenger til deg eller bpa til barnet. Hvor realistisk det er å få innvilget kommer desverre an på hvilke kommune dere bor i. Anonymkode: 75076...6ec 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Har du mulighet til å rådføre deg med sykehuset som følger dere opp? Det høres ut som et medisinsk spørsmål, og epilepsi slår jo ut svært ulikt hos hver og en. Eventuelt epilepsi-foreningen? På sykehuset kan kanskje en sosionom hjelpe deg om du må søke om pleiepenger? Du sier ingenting om barnets alder, men hvordan hadde du planer om å løse turnusarbeid som alenemor - uavhengig av epilepsien? Anonymkode: a7965...e06
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du mulighet til å rådføre deg med sykehuset som følger dere opp? Det høres ut som et medisinsk spørsmål, og epilepsi slår jo ut svært ulikt hos hver og en. Eventuelt epilepsi-foreningen? På sykehuset kan kanskje en sosionom hjelpe deg om du må søke om pleiepenger? Du sier ingenting om barnets alder, men hvordan hadde du planer om å løse turnusarbeid som alenemor - uavhengig av epilepsien? Anonymkode: a7965...e06 Skal ha møte med sosionom til uka, og samtale med lege på SSE. Turnus ellers går greit da alle mine nå er tenåringer, jeg jobber ikke natt. Kan få dagstilling, men taper mye på det noe jeg ikke har råd til. Ville bare høre her inne om hvordan andre eventuelt har løst dette. TS Anonymkode: e9934...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå