AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Del Skrevet 24. september 2022 Hvordan endrer jeg dette? Vi deler barnetrygden 50/50 da vi syntes dette virker mest riktig. Bidrag regnes utenom. Må jeg snakke med nav? Pengene utbetales på min konto, men jeg setter halvparten til far. Dette virker negativt for mitt bidragsresultat iflg nav. Hvordan gjør dere det som har 50/50 med bidrag? Barna kan jo kun registreres på én adresse. Anonymkode: 3f911...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Del Skrevet 24. september 2022 Har dere delt omsorg, eller har far samvær 50%? Jeg mener delt omsorg gir fordeling av barnetrygd automatisk fra Nav, mens hvis far kun har samvær 50% så står du som ansvarlig og får alt. Anonymkode: 2605f...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har dere delt omsorg, eller har far samvær 50%? Jeg mener delt omsorg gir fordeling av barnetrygd automatisk fra Nav, mens hvis far kun har samvær 50% så står du som ansvarlig og får alt. Anonymkode: 2605f...bfc Vi har delt omsorg, men har ikke søkt nav om å få utbetalt 50/50, jeg bare overfører det selv. Ser at man kan be nav fordele det, og det er kanskje mest gunstig for min del slik at det ikke skjer skjevt ut…🤔 Men bidragskalkulatoren legger ikke til rette for det, så da får jeg den ikke til å regne ut det som er riktig. Ts Anonymkode: 3f911...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå