Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

svigersøster ønsker å ødelegge forholdet vårt etter en konflikt, samboer har en fot ut døren og den andre inn i huset.

burde jeg forlate henne før hun gjør det? hun velger selv å lytte til sin søster fremfor å komme til en løsning med meg.

er ingen kommunikasjon, bare sure miner.

Anonymkode: 68506...56d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må forklare litt mer før vi kan komme med råd. Kanskje er det lurt av henne å forlate deg, kanskje ikke. Hva vet vi når vi ikke vet noe av hva det dreier seg om?

Anonymkode: 8bb6b...767

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må forklare litt mer før vi kan komme med råd. Kanskje er det lurt av henne å forlate deg, kanskje ikke. Hva vet vi når vi ikke vet noe av hva det dreier seg om?

vi kræsjer ofte og kan fort krangle om de minste ting som feks hvem skulle lage maten idag etter en arbeidsdag, men hver gang ringer henne opp sin søster, eller at søsteren ringer henne, for da skal det prates om hvor slem og elendig jeg har vært.

blir forbanna og lei av at hun går bak min rygg og skal dele vårt private med andre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

vi kræsjer ofte og kan fort krangle om de minste ting som feks hvem skulle lage maten idag etter en arbeidsdag, men hver gang ringer henne opp sin søster, eller at søsteren ringer henne, for da skal det prates om hvor slem og elendig jeg har vært.

blir forbanna og lei av at hun går bak min rygg og skal dele vårt private med andre.

Men synes du dette er et godt forhold? 
har dere barn?

trives du i forholdet og ønsker å ha det som dette? Jeg skjønner godt det er vondt å bli snakket om på den måten. Søsteren vet bare kjæresten din sin versjon, ikke din. Og du har liten til ingen mulighet for å fortelle din versjon. Det er ikke greit. 

• Liker 1
Skrevet

Hun baksnakker deg til søsteren sin? Høres utrolig kjipt ut egentlig. Det hun egentlig burde gjøre er å forsøke å faktisk kommunisere med deg istedenfor.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men synes du dette er et godt forhold? 
har dere barn?

trives du i forholdet og ønsker å ha det som dette? Jeg skjønner godt det er vondt å bli snakket om på den måten. Søsteren vet bare kjæresten din sin versjon, ikke din. Og du har liten til ingen mulighet for å fortelle din versjon. Det er ikke greit. 

vi har barn, og etter at hun tok selv kontakt med søsteren og sladret og brettet livet vårt til henne har ting kjørt seg fast og konflikter nærmest hver dag. har bare snakket med søsteren en gang, og der var det ikke mye å hente. total blottet for perspektiv!

Skrevet
Polyester skrev (4 minutter siden):

Hun baksnakker deg til søsteren sin? Høres utrolig kjipt ut egentlig. Det hun egentlig burde gjøre er å forsøke å faktisk kommunisere med deg istedenfor.

ja, det sårer, er redd hun vinner til slutt og skiller oss! men samboer har siste ordet, om hun velger det, så er hun selv skyldig som velger å betro seg til en som vil ødelegge livet til vårt felles barn!

Skrevet

Men hvorfor krangler dere om middag ol? Er jo ikke sunt og godt forhold det.  Pm noen i huset skal bli lei seg av sånt.  

Anonymkode: dfc77...e85

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

vi har barn, og etter at hun tok selv kontakt med søsteren og sladret og brettet livet vårt til henne har ting kjørt seg fast og konflikter nærmest hver dag. har bare snakket med søsteren en gang, og der var det ikke mye å hente. total blottet for perspektiv!

Oisann, nei dette var kjipt. Hun mater jo de negative følelsene sine hun får etter en krangel, og får proppet inn i hoder at ingenting er hennes feil. 

Jeg ville krevd en tur til familievernkontoret. 

Det er ikke snakk om at du skal nekte henne å prate med søsteren. Men hun må skjerpe seg og virkelig slutte å fortelle om filleproblemene deres. Hun skal snakke med deg om problemene dere har og sammen skal dere finne en løsning. 

jeg hadde vert såret og sint og fortvilet hadde mannen gjort det mot meg. Kunne ikke vert i er sånt forhold. Veldig synd for ungene.

Skrevet

Sånt hadde ikke jeg orket 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Oisann, nei dette var kjipt. Hun mater jo de negative følelsene sine hun får etter en krangel, og får proppet inn i hoder at ingenting er hennes feil. 

Jeg ville krevd en tur til familievernkontoret. 

Det er ikke snakk om at du skal nekte henne å prate med søsteren. Men hun må skjerpe seg og virkelig slutte å fortelle om filleproblemene deres. Hun skal snakke med deg om problemene dere har og sammen skal dere finne en løsning. 

jeg hadde vert såret og sint og fortvilet hadde mannen gjort det mot meg. Kunne ikke vert i er sånt forhold. Veldig synd for ungene.

ja, jeg tenker først og fremst på ungen, har gitt opp å bry meg om meg selv, for det stopper aldri. det skal alltid sladres, men jeg er klar til å gå for min del, men holder meg selv igjen fordi det sårer meg at barnet som er uskyldig i alt dette vil leve i skyggen av dette forholdet.

• Hjerte 1
Skrevet

Når dere har barn sammen, så må dere prøve å komme til enighet først. Du må forlange at dere går til samtaler og prøver å rydde opp sammen. Og hun må kutte ut sladringen til søsteren og heller snakke med deg og familieterapeut om det som dere sliter med.

Nå hører vi kun din versjon, så det ville kanskje stilt seg litt annerledes om hun fikk sagt sitt, men jeg synes ikke det er greit at hun bretter ut om alt til familien, og du blir stående igjen som skyld i alt, for da er forholdet dømt til å mislykkes.

Anonymkode: 50761...1c9

• Liker 3
Skrevet

Hva med en samtale med FVK, snakke med noen som er upartisk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...