AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Gift, ingen felles barn, men 3 barn i hus. Mine og dine. Vi eier hus i lag. jeg har gamme gjeld å er ikke kredittverdig , bilen står ikke i mitt navn. Har fast arbeid å grei inntekt hvordan er muligheten for å flytte/skilles uten å bli helt konkurs ? Har ingen planer om å sitte på dette huset. Så ny bopel å beholde bilen er hovedtema Anonymkode: 37763...14a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Her var det lite svar å få gitt 🤣 Anonymkode: 37763...14a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Dette er vel mer et spørsmål for banken. Anonymkode: ff80f...641
GammelKaktus Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 Skjønner ikke hvordan du skal klare å få kjøpt deg en ny bolig om du har gammel gjeld og ikke er kredittverdig...? Vil du klare å få deg noe nytt når dere selger, slipper du lån så er det jo ikke noe problem... Eventuelt sitte på gjerdet inntil du har betalt ned gjelden, er jo litt kynisk det og men du hadde nok ikke vært den første som gjorde det... 1
Fremmed fugl Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (På 24.9.2022 den 0.40): Gift, ingen felles barn, men 3 barn i hus. Mine og dine. Vi eier hus i lag. jeg har gamme gjeld å er ikke kredittverdig , bilen står ikke i mitt navn. Har fast arbeid å grei inntekt hvordan er muligheten for å flytte/skilles uten å bli helt konkurs ? Har ingen planer om å sitte på dette huset. Så ny bopel å beholde bilen er hovedtema Anonymkode: 37763...14a Er helt umulig å si noe om hva som er realistisk å få til uten å vite mer.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 Hvor mye egenkapital har du i boligen og er dette noe du kan få kjøpt bolig for der du bor? Er det aktuelt å leie? Anonymkode: 15add...0b4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 En ting er ihvertfall sikkert; du får ikke noe boliglån med betalingsanmerkninger. Så det er det bare å glemme. Anonymkode: 5b4fd...20b 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 Får du overskudd ved salg av huset, eller er det så mye lån igjen at du går i null eller minus? Du må nok belage deg på å leie, mens du betaler ned gjeld. Om du ikke får gevinst fra hussalg som kan dekke gammel gjeld? Må nok uansett leie ei stund, for å bygge opp nok egenkapital vil jeg tro. Har du vært med på å betale for bilen? Da kan du prøve å krangle deg til deler av verdien på den. Regner med du må satse på å kjøpe en enklere bruktbil så du har så du klarer deg - eller kan du klare deg uten bil? Snakk med banken din er lurt, så får du oversikt over dine muligheter og hvor mye du evt må spare. Anonymkode: fc8eb...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå