Gå til innhold

Brukte herretruser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det marked for brukte herretruser eller strømper, tenker gjerne på homser eller kvinner som liker dette

Anonymkode: 77033...7e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er bare menn som er så skrudde at de tenner på og vil betale for skittent undertøy. Tror homser har høyere standard enn disse underlige mennene.

Anonymkode: 73d71...c1a

• Liker 3
Skrevet

Fysj!

Anonymkode: c2ff7...782

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe marked akuratt for det men du kan få solgt en boxer eller tre i halvåret på de rette kanalene til andre menn om du gjør som de sier. Å gjøre som de sier er alt fra å legge igjen bremsespor i den til å runke og komme i den på cam før du overleverer den til dem. De vil i ca alle tilfeller prøve å presse deg til ekstra tjenester (sex/sug) ved overlevering. Sende i posten er enda færre kjøpere intr i 

Anonymkode: 53822...dbb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror det er bare menn som er så skrudde at de tenner på og vil betale for skittent undertøy. Tror homser har høyere standard enn disse underlige mennene.

Anonymkode: 73d71...c1a

Ja den der er litt merkelig. Selv går jeg in i urentøyet in i mellom og tar trusa til kjerringa og sniffer litt. Des mer utflod, des betre 😛

Ps. hun vet jeg gjør det og synes det helt greit.

Anonymkode: 74dd6...490

Skrevet

Fretex er stedet :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2022 den 1.35):

Ja den der er litt merkelig. Selv går jeg in i urentøyet in i mellom og tar trusa til kjerringa og sniffer litt. Des mer utflod, des betre 😛

Ps. hun vet jeg gjør det og synes det helt greit.

Anonymkode: 74dd6...490

Utflod 😝

Anonymkode: 46f32...6a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...