Gå til innhold

Hvorfor ser enkelte menn to ganger eller tre hvis jeg er på en butikk eller noe på ett lite sted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fordi det er ett nytt fjes i bygda? Har lagt merke til det mange ganger at de kikker og så snur seg når jeg ser på dem og så fort jeg går så ser de på meg igjen. Jeg vet jo at jeg ikke er noe fruktfat så regner med at det er bare for at de er nyskjerrige på ett nytt fjes. 

Anonymkode: ad3e3...31f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert fordi du glaner på dem

Anonymkode: adfcc...ce9

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sikkert fordi du glaner på dem

Anonymkode: adfcc...ce9

Ja det er sikkert det da. 

Skrevet

hvorfor ser menn på meg?

hvorfor får jeg hundrevis av likes på tinder?

hvorfor vil han pule meg?

det er fordi du er hunnkjønn. det skjer med alle hunnkjønn

Anonymkode: 044c3...a76

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Du ser rar ut. 

Anonymkode: d24ca...373

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du ser rar ut. 

Anonymkode: d24ca...373

Ja det gjør jeg og😂😂.

Skrevet

Steder alle kjenner alle, blir jo nye folk lagt merke til.

Anonymkode: 5b76a...b37

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror det er sånn på de fleste små steder. Det er spennende med nye fjes når de er vant til bare de samme folkene.

Bare vent til du skal inn på en kafe eller restaurant, da vil praten stoppe opp og alles øyne rettes mot deg straks du går innenfor døren :)

Anonymkode: 07837...d8e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tror det er sånn på de fleste små steder. Det er spennende med nye fjes når de er vant til bare de samme folkene.

Bare vent til du skal inn på en kafe eller restaurant, da vil praten stoppe opp og alles øyne rettes mot deg straks du går innenfor døren :)

Anonymkode: 07837...d8e

Vel ja men jeg syns ikke damene gjør slik mulig de er mer diskré .. la ikke så mye merke til de😂

Skrevet

Yep. Velkommen til bygda. Her stirrer folk.
Det er fordi du er et nytt fjes. Og folk blir nysgjerrige. Noen ganger er det veldig lett å se at her kommer det noen fra en annen "rase". Man ser det på måten de oppfører seg, kler seg, går på.
Og folk blir nysgjerrige. Er de oppi alderen tenker de sikkert "hvem er det dattera til? kanke huske å ha sett hun før? mulig det er datterea til han Oluf, så stor hun er blitt *stirre leeenge*".

Det fine med sånne små steder, er at det er veldig lett å bli kjent med folk. For de synes det er kjempespennende med nye mennesker og vil vite hvem du er.

Og hvis de som stirrer er på din egen alder, så er det en stor sannsynlighet for at de er singel. For single mennesker på bygda kjenner veldig godt til resten av singel-livet der. Om det da dukker opp et nytt menneske så er jo det myyyye mere spennende enn alle de andre damene som man nesten vet alt om fra før av.

Anonymkode: 6ea74...1ff

Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

De lurer på hvem du  er, de er nok ikke vant til å se nye mennesker.

Endret av Athena Catalina
Skrevet

Ja det var noe slikt jeg tenkte da... da jeg la merke til den mannen i går. Han var nok litt yngre enn meg men ja han la jeg merke til glante på meg. Men det er et sted med mye gjennomfart da så de skulle jo være vant til nye fjes men jeg hadde arbeidsklær på da så kanskje jeg stakk meg ut på den måten da. Nei var ikke noe ille egentlig men jeg lurer egentlig på hva de tenker. Jeg er litt mer diskre hvis jeg skal studere noen.. hvis jeg syns noen er kjekke eller noe så er jeg veldig diskre. 

Skrevet

Sikkert fordi du er uimotståelig  vakker og søt, og ikke klarer å la være å glo. 

Anonymkode: 86611...678

Skrevet

Ja sånn er det gjerne på små steder tror jeg. Folk er nysgjerrige og folk glor. Litt irriterende er det jo, men hvorfor er denne tråden på singelliv og dating?

Anonymkode: e4b7c...9bd

Skrevet

Han glor 2-3 ganger fordi du er altfor heit! så han må kjøle seg ned ved å ta vekk blikket sitt et par ganger.

Anonymkode: a845f...ea5

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er det fordi det er ett nytt fjes i bygda? Har lagt merke til det mange ganger at de kikker og så snur seg når jeg ser på dem og så fort jeg går så ser de på meg igjen. Jeg vet jo at jeg ikke er noe fruktfat så regner med at det er bare for at de er nyskjerrige på ett nytt fjes. 

Absolutt alle ser da 4-10 ganger på absolutt alle på bygda? 
Det er dette som er det fine med en by. Man slipper folk som glaner. 

Anonymkode: fd665...c5d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han glor 2-3 ganger fordi du er altfor heit! så han må kjøle seg ned ved å ta vekk blikket sitt et par ganger.

Anonymkode: a845f...ea5

derfor han kom seg fort bort til kjøledisken da.. ha ha ha...

Skrevet

Han glor fordi han er fra bygda og hardt preget av innavl. 

Anonymkode: acf47...86e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han glor fordi han er fra bygda og hardt preget av innavl. 

Anonymkode: acf47...86e

Denne var morsom. 

Anonymkode: 390e2...f90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...