AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Jeg har vært søvnløs i flere netter og sliter med uro/angst. Har dere tips til gode sovetabletter som er reseptfrie? Eventuelt noe annet som kan roe ned nervene før jeg oppsøker fastlegen på mandag? Anonymkode: dae8d...184 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 Nå er det ikke legemidler, men tilskudd av D-vitamin og magnesium hjalp for min del. Det tok et par uker før det virka, men problemet løste seg, slik jeg ble fortalt. Anonymkode: c7d08...13d 1
Helene1982 Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 Jeg har et triks, som funker for meg. Jeg fokuserer på pusten og puster helt inn og helt ut, mens jeg lukker øynene (later som jeg sover) og teller. Av og til faller jeg ut og tenker på andre ting, men jeg har aldri fulgt opplegget og kommet til 20, før jeg har sovnet. 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 Prøv melatonin! Det får du lett tak i og funker for mange. Jeg fikk det av psykiateren i første omgang, i litt høyere dose enn den på butikken da. Funker bra på innsovning, ikke like bra på tidlig oppvåkning. Anonymkode: ecd31...631
Sweetheaven Skrevet 23. september 2022 #6 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært søvnløs i flere netter og sliter med uro/angst. Har dere tips til gode sovetabletter som er reseptfrie? Eventuelt noe annet som kan roe ned nervene før jeg oppsøker fastlegen på mandag? Anonymkode: dae8d...184 Hei, anbefaler deg å ringe legevakta. Så i en annen tråd at du har et lite barn sammen med deg og kan ha behov for profesjonell hjelp❤️ Håper du kan ringe og snakke med de. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #7 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært søvnløs i flere netter og sliter med uro/angst. Har dere tips til gode sovetabletter som er reseptfrie? Eventuelt noe annet som kan roe ned nervene før jeg oppsøker fastlegen på mandag? Anonymkode: dae8d...184 Eg har veldig gode erfaringar med å ha denne på når eg legg meg ❤️ Anonymkode: f9742...74c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå