AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Fikk beskjed på jobben i dag at bedriften sliter pga altfor høye strømregninger. Det betyr at bedriften mulig vil gå i minus på årsbudsjettet. Hører at flere andre bedrifter sliter med samme problem. Hvordan er det mulig? Hva har vi å tjene på disse høye strømprisene? Staten håver inn penger, og det sies at de skal komme folket til gode etterhvert. Men her risikerer jo arbeidsplasser.. Anonymkode: e9373...bac
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 AP har gått til valg på offentlige trygdeordninger, det er den veien folk har stemt. Anonymkode: 5ad2e...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 Nei hvem vet hvordan dette går. Tror ikke en døyt på at de har en langsiktig plan med ting. Er vel mest om å tjene mest mulig penger og komme i rette posisjoner til neste valg. Ja tror ikke vi har sett begynnelsen på konkurs raset som vil komme. Og arbeidsledigheten vil igjen gå opp. Det vil merkes før neste sommer vil jeg tro. Anonymkode: 0460e...3c5 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Nei hvem vet hvordan dette går. Tror ikke en døyt på at de har en langsiktig plan med ting. Er vel mest om å tjene mest mulig penger og komme i rette posisjoner til neste valg. Ja tror ikke vi har sett begynnelsen på konkurs raset som vil komme. Og arbeidsledigheten vil igjen gå opp. Det vil merkes før neste sommer vil jeg tro. Anonymkode: 0460e...3c5 Ja, bedriften som jeg jobber i vil mulig gå konkurs eller måtte kutte ned på antall ansatte / arbeidstimer om dette fortsetter. Med en strømregning på nesten 200 000 kr måneden så vil det tære på. Anonymkode: e9373...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå