Jens Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 Vi har desverre ingen besteforeldre som strikker, og mangler litt ullgensere, luer, bukser til gutten min på 6 måneder, nå som det er så kallt. Finnes det noen butikker i Oslo hvor man kan få kjøpt små ullgensere, jakker etc..Finner ikke noe på H&M eller baby shop.
stinegull Skrevet 28. november 2005 #2 Skrevet 28. november 2005 nøstebarn har suverene ting, www.nostebarn.no holder til på Sagene i hvertfall
marta Skrevet 28. november 2005 #3 Skrevet 28. november 2005 Cubus.De har gensere og ullundertøy Exit også
Pimbila Skrevet 28. november 2005 #4 Skrevet 28. november 2005 Anbefaler ikke Cubus sine. De er smale og trange. Janus og Iris er bra. Har det på sparkjøp, Bogerud, Coop Obs, Krabaten.no.
marta Skrevet 28. november 2005 #5 Skrevet 28. november 2005 Tror trådstarter mener ulltøy som ikke er undertøy. Eller tar jeg feil? Tenkte på gensere og luer og slikt.
Pimbila Skrevet 28. november 2005 #6 Skrevet 28. november 2005 http://mammaogmeg.no/product_info.php?cPat...products_id=199 Her selges ullbukser I Hjemmet osv er ofte at noen selger strikkede gensere o.l. Selv om jeg er en ull-tilhenger, kan fleece varme like godt.
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 29. november 2005 #7 Skrevet 29. november 2005 Kjøp deg et ukeblad som Familien eller Hjemmet, her er det sånne sider med skaffe/kjøpe/bytte og masse bestemødre som strikker gode plagg. Men obs, veldig varierende priser, noen skal tjene mens andre har det som hobby. Mange tar oppdrag også, feks genser med sabeltann el.l.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #8 Skrevet 29. november 2005 Benetton har ullklær. Riktignok ikke av den hjemmestrikkede typen, men mye fint.
Gjest Gjest_Eliza_* Skrevet 30. november 2005 #9 Skrevet 30. november 2005 Anbefaler Bånsull! De har butikker her og der i landet, men har også en fabelaktig nettbutikk: Bånsull Her selger de både undertøy og tykkere ullplagg.
Gjest Maddy Skrevet 6. desember 2005 #10 Skrevet 6. desember 2005 Har kjøpt en del på NØstebarn og kan absolutt anbefale det. Kan være litt dyrt, men sååå verdt det da. Ellers har jo OBS Janus og Sparkjøp har Tom og Trine ull undertøy.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #11 Skrevet 6. desember 2005 På fru Lyng har de noe som heter ullfrotte. Det er ikke undertøy, men til å ha over strømpebukse og genser.. Det er liksom en mellomting mellom ullundertøy og tykkere strikkede klær.. Vi har brukt det og kjøper igjen og igjen etterhvert som str blir for små.. Det koster 350,- for et sett med bukse og genser. Har sett at de ofte har det på tilbud.. halv pris.
Belit Skrevet 6. desember 2005 #12 Skrevet 6. desember 2005 Nøstebarn er sååå bra!! Og plaggene deres klør ikke heller. Dyrt, men fantastisk kvalitet og du kan regne med at det holder til flere enn ett barn. Selv er jeg særlig svak for ull/silkeblandingene deres. Varme, myke, lette, sterke.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #13 Skrevet 6. desember 2005 Her i byen (Tromsø) har eldresenteret et håndarbeidsutsalg som er åpent noen timer i uka. Der har jeg vært og handlet og er kjempefornøyd. Ellers finnes det kanskje julemesser?
nat26 Skrevet 6. desember 2005 #14 Skrevet 6. desember 2005 Nøstebarn er sååå bra!! Og plaggene deres klør ikke heller. Dyrt, men fantastisk kvalitet og du kan regne med at det holder til flere enn ett barn. Selv er jeg særlig svak for ull/silkeblandingene deres. Varme, myke, lette, sterke. ← Signerer denne
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #15 Skrevet 6. desember 2005 Kan og gå god for nøstebarn. Men oppdaga ei ny side nylig som har fine produkter: www.lillelam.no
Nicky B Skrevet 7. desember 2005 #16 Skrevet 7. desember 2005 Vi har heller ingen strikkende besteforeldre. Fikk denne siden anbefalt av en venninne med samme skjebne og her fant jeg endel fint til snuppa. http://www.barnashage.no/default_2.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå