AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Jeg er ferdig med barn, og har fått litt hengepupper etter ammingen. Størrelsen er helt grei, men ville gjerne løftet de litt. Er det slik at alle som tar brystløft må få flyttet på brystvorten? Har lest at man kan miste følelsen i de, og brystvortene har stor betydning for meg seksuelt. Har også sett bilder av arr under puppene, men også ett ar på midten opp til brystvorten. Hadde bare trengt å løfte de LITT. Noen med erfaring? Anonymkode: 27fe3...0aa
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Jeg måtte flytte brystvortene ved brystløft. Tok også silikon jeg da, men flytting på grunn av løft, hadde alvorlig flate og lange hengepupper. Så har arr under brystet og på midten av brystet opp mot brystvortene (og rundt dem såklart). Det er ikke så lenge siden jeg opererte, og mistet følelse i høyre brystvorte. Kan fortsatt komme tilbake da, så håper jo det. Tror det er lurt å ta en konsultasjon hos en kirurg for å høre hvordan de hadde gjort det for akkurat dine bryst 😊 Anonymkode: 92f07...23c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 Har gjort det og har full følelse i begge. Anonymkode: b223f...2dd
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 Hvor mye betalte dere? Anonymkode: 27fe3...0aa
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mye betalte dere? Anonymkode: 27fe3...0aa Jeg betalte 68.000 ettersom jeg også tok silikon, men ser klinikken jeg opererte på tar 54.000 for bare brystløft. Anonymkode: 92f07...23c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå