Dragona Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 Markblomsten og jeg hadde et kjempefint møte på siste indre, onsdag den 23 november. Ventet på at ei til skulle komme, men hun kom dessverre ikke Tenkte vi kunne få til et nytt et, kanskje ved siste indre en gang til, eller et annet sted som stallgården. Noen som vil være med nestegang det er? Er vel en god del rundt om i Hamar/elverum/Stange .... som er her vel?! Noen som har lyst?!
Gjest Markblomsten Skrevet 29. november 2005 #2 Skrevet 29. november 2005 Jeg har lyst til å bli med en gang til jeg Men vi venter vel til vi skriver nytt årtall vel? Er så mye som skjer fremover!
Dragona Skrevet 30. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2005 det er det ingen fare for. har masse å gjøre selv mot jul
Lassie Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 Skulle gjerne vært med bare for å få en unnskyldning til å ta meg en tur til Hamar igjen, jeg! *savner Hamar* Men dessverre så blir det litt for langt å reise bare for en kveld..
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #5 Skrevet 30. november 2005 Ååååh, treff.. Hihi.. Skulle gjerne vore med eg også!!! Men, LITT langt å reise.. Hehe..
Dragona Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2005 er vel litt langt å dra.. Det er jo brudeshow i hamarkulturhus den 22 januar ( se www.brudesalongen.net) Jeg skal i hvertfall dit. Treffet blir jo ikke før på nyåret allikevell... Men håper noen vil være med da!
Lassie Skrevet 2. desember 2005 #7 Skrevet 2. desember 2005 Usj, synd at messen er på en søndag... Hadde det vært en lørdag kunne jeg faktisk fått til å reise dit, for da kunne jeg besøkt ei venninne i Br.dal på kvelden. Men siden det er på en søndag blir det bare stress med tanke på jobb på mandag...
Gjest Markblomsten Skrevet 2. desember 2005 #8 Skrevet 2. desember 2005 Tror nok jeg kommer til å prioritere messen i Oslo den 22. jeg, da forloveren min bor der. Men tror også at det er en messe på Victoria Hotell den 15. januar. Den tenkte jeg å få med meg hvertfall
Lassie Skrevet 2. desember 2005 #9 Skrevet 2. desember 2005 Er det messe i Oslo også den 22.januar, Markblomsten??
Gjest Markblomsten Skrevet 2. desember 2005 #10 Skrevet 2. desember 2005 Ja, tror det er på Plaza da.
Gjest Markblomsten Skrevet 2. desember 2005 #11 Skrevet 2. desember 2005 http://www.christianiaglasmagasin.no/documents/bryllup.asp
Dragona Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2005 mye som kræsjer når det gjelder de herre messene.. Får være i Hamar jeg da, kommer liksom ikke så veldig langt.. hehe Får da meg en tur til 2007 jeg, for da har jeg i hvertfall lappen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå