Gå til innhold

Hvor ofte besøker du svigerforeldrene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor ofte er partneren din med til dine foreldre? Her inviteres vi så og si aldri til svigers, men inviterer innimellom til oss. Vi treffer ikke mine foreldre veldig ofte heller, men når jeg først drar på besøk, er det nesten utelukkende  jeg og ungene, uten min partner. Partner har alltid en unnskyldning, og har vel vært med en til to av kanskje ti besøk i år. Synes det er skuffende, og sårt å enda en gang unnskylde partner overfor foreldrene mine, som er glad i hen. Og de er jo besteforeldrene til barna våre. Foreldrene mine bor ca 30 minutter unna med bil.

Anonymkode: bc5c3...f8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De bor dessverre på andre siden av landet. Vi i øst og de i vest.

Vi ser de vel 3-6 gr i året. Prater mye på facetime med minstegutt. 

Både jeg og svigermor er i helse, svigerfar er bonde, mannen min har vanlig 8.16 jobb. Så ikke så lett få tatt en helg bare. 

Skulle gjerne bodd nærmere de. 

Anonymkode: a72d2...42e

Skrevet

Glemte skrive mine foreldre bor 10 min unna, vi ses ofte og mannen har et godt forhold til de;) 

Anonymkode: a72d2...42e

Skrevet

Alt for sjeldent.

Jeg har egentlig litt dårlig samvittighet for det. Men tiden strekker ikke til alt.

Nå begynner heldigvis bursdagssesongen i familien straks og da møtes vi med jevne mellomrom. 

Det samme gjelder mine egne foreldre, jeg ser ikke de så ofte heller. Men de bor et stykke unna.

Skrevet

Svigers bor ca 8 timer unna, men de er flinke til å besøke oss. Vi reiser til dem jul og sommer, eller påske og sommer.

Alltid hyggelig å ha de på besøk og reise på besøk til dem. 

Anonymkode: 10a40...fb0

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Og hvor ofte er partneren din med til dine foreldre? Her inviteres vi så og si aldri til svigers, men inviterer innimellom til oss. Vi treffer ikke mine foreldre veldig ofte heller, men når jeg først drar på besøk, er det nesten utelukkende  jeg og ungene, uten min partner. Partner har alltid en unnskyldning, og har vel vært med en til to av kanskje ti besøk i år. Synes det er skuffende, og sårt å enda en gang unnskylde partner overfor foreldrene mine, som er glad i hen. Og de er jo besteforeldrene til barna våre. Foreldrene mine bor ca 30 minutter unna med bil.

Svigers bor 5 timer unna oss, så blir ikke ofte, men møtte svigers(mor) en tur i går og for to uker siden - men det var to korte dager vi fikk vært sammen. Før det, var vi sist hos svigers i februar? Og da sov vi over et par dager. Vi er oftere med mine foreldre, da de bor 30 min unna - sees opptil flere ganger i måneden, og da sover vi over også. 

Både samboer og meg syntes det er veldig koselig med familie, kunne ønske vi traff svigers(mor) litt oftere :) . Jeg har ikke hatt anledning til å bli så godt kjent, da vi bor langt unna hverandre og vi er alle opptatte med vårt som oftest. Samboeren min er alltid med til foreldrene mine, så sant han ikke skal noe annet viktig - da kan jeg finne på å reise dit alene. Vi alle trives godt og alle ønsker gode relasjoner 😊

Anonymkode: 87c12...b50

Skrevet

Jeg og mannen besøker hans foreldre en gang i året, men de bor en (ganske dyr) flyreise unna. Mine foreldre bor rett i nærheten, og de enste gangene jeg drar dit uten mannen er når jeg og mine foreldre og søsken samles for å spille kort. Mannen er selvsagt også velkommen, men han har ikke noen interesse av det. 😛 Det er selvsagt helt greit, men hadde han aldri villet være med dit ellers heller, så hadde nok jeg også syntes det var litt kjipt. Er vi invitert på middag el.l. drar vi hele familien med mindre noen er opptatt.

Anonymkode: 61a78...0df

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvorfor blir dere aldri invitert til svigers? Er de veldig gamle eller sære mennesker? 

Anonymkode: 87c12...b50

Skrevet

Helst så sjelden som mulig

Anonymkode: 9a376...c21

Skrevet

Vi besøker svigermor ( bestemor) som regel hver søndag og får middag der😁 1-3 ganger i året kommer hun og overnatter hos oss. Vi bor ca 20 minutter unna. Noen ganger tar vi en svipptur midt i uka, men vi har jo fulle jobber begge to og små barn,så er ikke mange timene til rådighet midt i uka.

Mine foreldre bor en hel dagsreise unna. Ser de 2 ganger i året ca, men med langt besøk hver gang vi først møtes.

Anonymkode: 4efa6...428

Skrevet

Ca 1 gang i uka, de er pensjonister og er kjempe glad i barnebarna sine. 

Skrevet

De besøker oss ca 3 ganger i uken. Vi har tre barn så det er lettere slik. Ofte har ungene overnattingsbesøk hos dem. Mine foreldre  bor i utlandet men de kommer til oss hver 2-3 måned,ellers besøker vi dem i ferien. Ungene er veldig glade i sine besteforeldre og vi er veldig takknemlig at vi har svigers i nærheten.

Anonymkode: b904c...567

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...