AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Hva er deres erfaring? jeg spiser alltid før jeg drar til fest eller vorsj, da jeg aldri forventer mat mer en chips og nøtter, jeg tenker heller ikke at en som er verten skal dobble opp og lage masse mat til folk som kommer på fest og spesielt ikke folk som tar med seg flere dit. Jeg hadde vorsj for ikke så lenge siden, nå er jo denne kompisen ganske grei og generøs men tror han hadde forventet at det skulle bli servert noe mat i forsjet da han alltid gjør det til vennegruppen vår men nå hadde jo jeg invitert flere og da blir det plutselig å lage mat til 10-15 stk.. som blir litt mye.. Han endte opp med og bestille noe take away som er helt Ok da jeg hadde bare chips servert på bordet. jeg forventer alltid at folk spiser hjemme før de drar på forsj da jeg ikke kan alltid fikse mat ut av det blå eller har så mye liggende som brød😅 Anonymkode: 5f823...5b4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Er jo ikke normalt med matservering på vors. Noe annet hvis det er en kombinert middag/vorsinvite. Anonymkode: f53dd...d62
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 Har aldri vært borti mat på vors nei, unntaket var om det var bursdag, da var det muligens noe mat. Men da jeg nærmet meg 30 ble det mer vanlig å invitere til middag enn rent vors (men dette kom jo tydelig frem i invitasjonen). Anonymkode: 5fe37...9ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå