AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Er det noen som har jobbet på kino? Er det egne ansatte som står i godteri/billett og andre som setter på film, rydder saler osv.? Eller gjør alle alt men bytter på arbeidsoppgavene? Positive/negative erfaringer? Anonymkode: 96892...741
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Jeg har jobbet på kino i Ålesund, både på Moa og i sentrum. Men jeg ble forbauset over hvor lite jeg vet om hva de gjør! Jeg husker at jeg solgte billetter, og tror vi så over salen før neste forestilling....det var bare jeg og en annen billettør som var der hele kvelden, så vi hadde ansvaret for de tingene. Jeg fikk sett mye gratis film også Men hvem som satte på filmen...? Det aner jeg ikke, det liksom bare skjedde av seg selv Ikke så mye hjelp i dette TS, men kanskje du får mer trafikk til tråden i alle fall. Anonymkode: 73ef9...476
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har jobbet på kino i Ålesund, både på Moa og i sentrum. Men jeg ble forbauset over hvor lite jeg vet om hva de gjør! Jeg husker at jeg solgte billetter, og tror vi så over salen før neste forestilling....det var bare jeg og en annen billettør som var der hele kvelden, så vi hadde ansvaret for de tingene. Jeg fikk sett mye gratis film også Men hvem som satte på filmen...? Det aner jeg ikke, det liksom bare skjedde av seg selv Ikke så mye hjelp i dette TS, men kanskje du får mer trafikk til tråden i alle fall. Anonymkode: 73ef9...476 Takk for svar! Anonymkode: 96892...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå