origin Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Er den god? Er den parfymefri etc? Kort fortalt er den å anbefale eller burde jeg gå på apotek og kjøpe no.7 hudpleieserien? Har og funnet en shampo som heter By Veira som selges på Normal som skal være vegansk og fri for silikoner. Stemmer, stemmer ikke? Evt hvilken shamposerie som er sulfatfri, alkoholfri burde man velge og hvor får man kjøpt det? Har ikke så god råd dessverre
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Jeg liker by veira veldig godt, hvertfall sjampoen for sensitive hodebunn. Balsamen er ok, men ikke mer enn det.. har prøvd rense oljen til Ivy aia, den er veldig god, skumrensen derimot tørket ut huden min fullstendig. Ikke prøvd kremer av samme serie, men bruker CeraVe som også er rimelig. Anonymkode: 2f00f...bd3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Jeg bruker by veira sin varmebeskyttende spray og den er veldig god og holder håret på plass:) Anonymkode: 861f9...070
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 Øyekremen til Ivy Aia er veldig god, hjalp veldig med de mørke sirklene under øgne mine Anonymkode: 8db98...2f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå