Gå til innhold

Hvor god er egentlig norske kvinner i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en puleglad fyr som stort sett har høvlet meg over flere verdensdeler bestående av vakre nydelige og deilige kvinner. I store deler av verden er stort  sett kvinner ganske underdanige og gjør slik mannen vil slik at han blir fornøyd og setter pris på dem. -Men hvor god er egentlig norske damer i senga? Mitt inntrykk er at de er ganske bortskjemte.

Anonymkode: 0c2f4...74f

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤣

Anonymkode: 3c8ec...cee

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Bortskjemte? 😅

Anonymkode: 73c13...1da

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ut i fra teksten så er jeg ganske sikker på at det eneste som har kjørt seg er høyre hånden din.

Anonymkode: e6852...1e1

• Liker 16
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er en puleglad fyr som stort sett har høvlet meg over flere verdensdeler bestående av vakre nydelige og deilige kvinner. I store deler av verden er stort  sett kvinner ganske underdanige og gjør slik mannen vil slik at han blir fornøyd og setter pris på dem. -Men hvor god er egentlig norske damer i senga? Mitt inntrykk er at de er ganske bortskjemte.

Kvinner som ikke er tilfreds med - og ikke tar ansvar for sin EGEN seksualitet kan være av alle nasjonaliteter og vice versa. Derimot er det mange kvinner på KG som  krever betingelsesløs kjærlighet fra partner men elsker samme partner med haug av betingelser.

Anonymkode: 4f92f...9c2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jasså, du har høvlet over i flere verdensdeler du...

• Liker 5
Skrevet

Jeg tipper at diskusjonen blir styrt av hva folk har lyst til å si om norske kvinner, og ikke reelle erfaringer.

• Liker 3
Skrevet

Norge er vel et av verdens mest likestilte land. På godt og vondt

Anonymkode: 14d10...90f

Skrevet

Du skryter av å ha høvlet over masse kvinner men vet ikke hvordan norske kvinner er i senga....... 

Sier sitt om denne fantasitråden

Anonymkode: 7d116...eaf

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er ikke du som er bortskjemt da!

• Liker 1
Skrevet

Norske kvinner er ikke bedre eller værre enn norske menn, sex handler vel mye om  samspill. Man skal spill hverandre bedre var det en berømt trønder som sa.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Kargo skrev (2 minutter siden):

Norske kvinner er ikke bedre eller værre enn norske menn, sex handler vel mye om  samspill. Man skal spill hverandre bedre var det en berømt trønder som sa.

Mulig jeg ikke har peiling, men jeg mener at min femmer kan være en treer for deg. Vi passer ikke til alle, og vi liker ulike ting. Alle norske kvinner er en jævlig stor bås.

• Liker 2
Skrevet

De mennene som skryter mest av hvor mange de har ligget med, er de som aldri får seg noe. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Merket en enorm stor forskjell på hvor god jeg var i senga etter at jeg byttet statsborgerskap....

Anonymkode: 94c42...a1a

• Liker 6
Skrevet

Det finnes ikke dårlige kvinner, bare dårlig tapere😂

• Liker 2
Skrevet
Adrenalina1 skrev (På 24.9.2022 den 14.20):

De mennene som skryter mest av hvor mange de har ligget med, er de som aldri får seg noe. 

.. og sånn er det med pikkstørrelsen også😂

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2022 den 19.32):

Særlig.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det jeg hørte her var "Jeg vil at damer skal drite i sin egen nytelse og kun konsentrere seg om meg og min nytelse når vi har sex. Jeg har hørt at norske damer ikke er slik, men at de faktisk vil nyte sexen de også. Vil det gjøre at jeg ikke kan kjøre egotripper og bare bry meg om meg selv, men faktisk må ta litt hensyn til hva partneren vil? Hvordan vil det påvirke meg om jeg skulle være så heldig å få pule en dame?"

Anonymkode: 6df81...305

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Isambard skrev (På 23.9.2022 den 19.40):

Jeg tipper at diskusjonen blir styrt av hva folk har lyst til å si om norske kvinner, og ikke reelle erfaringer.

Høvlemesteren, med internasjonal erfaring, sitter nok bare og kjeder seg i sin fantasiverden og ønsker å invitere virkelige kvinner inn.

Anonymkode: 41e50...523

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2022 den 19.32):

ja mange norske damer er flinke i senga :)

Anonymkode: fdf9c...13e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...