AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Har jobbet som vikar i en barnehage i ca 3 måneder nå. Vi er tre voksne på 15 barn. Det er sikkert helt normalt, men veldig travelt. Gikk hvertfall sånn passe greit frem til det begynte et nytt barn for et par uker siden. Han har flere diagnoser. Jeg vet ikke hvilke. Har ikke fått informasjon om dette, men hørt de andre ansatte har snakket om det seg i mellom. Gutten er snart 6 år, og stor for alderen. Han slår, lugger, biter og kaster leker. En ansatt fotfølger han både inne og ute. Ingen ekstra resurs, men en som allerede jobbet på avdelingen. Helt ærlig så er jeg redd på jobb nå. Redd for å bli bitt og redd for at han skal skade de andre barna. De minste barna er 2 år.. Gutten takler overganger veldig dårlig og blir vanvittig sint. Lurer på om foreldrene til barna på avdelingen er informert om barnas nye hverdag. For den er virkelig forandret. Barna står sjokkert og redde å ser på guttens utbrudd og vold. Visst er det synd på han. Men dette kan ikke være forsvarlig? Er det vanlig? Hadde jeg hatt barnet mitt på denne avdelingen, hadde jeg byttet.. Anonymkode: a24ee...469 3
Sofakona Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Er dere 1 avdeling.med barn 1-6 år? Du bør jo snakke.med styrer og pedagogisk leder om dette. Ingen andre foreldre trenger å vite om dette barnets diagnose. Ofte har ikke barnehagen råd til en ekstra person som følger dette barnet...eller sp tar det tid Husk også at om dette barnet akkurat har begynt i ny barnehage med en diagnose kan dette gjøre alt verre. Men snakk med pedagogisk leder og si at du er redd, og finn ut hva de tenker om situasjonen
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 Ppt, bup barnevern, alt for at barnet skal få hjelp❤️ synd at dette barnet skal få stygge stempler og alltid være syndebukk Anonymkode: 843e3...e0d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 Få ansatt et mannfolk. Anonymkode: 50f91...634 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå