Gjest camilla 84 Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 heia alle dere! dette er noe jeg lurer på og håper dere kan hjelpe meg? :klø: jeg har en sønn som nå er 1,5 år å er også gravid i 4 måned. har akkurat kjøpt meg hus så økonomien er litt vanskelig. men jeg vil ha meg tvillingvogn (kombinert, med bagger). Jeg vil ikke ha en kjempe gammel eller en som er rå utslitt. er det noen her som vet av en billig side på nette som selger de eller om noen skal selge? også andre billlige barneklær , utstyr , leker , møbler osv. tusen takk
Pimbila Skrevet 28. november 2005 #3 Skrevet 28. november 2005 Jeg har en Teutonia Phoenix. Det er en togvogn. Kan monteres på ulike måter. Det er bare en bag (myk). Du kan se bilde av den her Min vogn er akkurat lik, men har større og svarte lufthjul.
Gjest camilla 84 Skrevet 29. november 2005 #4 Skrevet 29. november 2005 Kjøp og salg skal ikke foregå i forumet. Forsøk vår Markedsplass i stedet. Hege (admin)
14062003 Skrevet 29. november 2005 #5 Skrevet 29. november 2005 (endret) Bor du i nærheten av Sverige? Babyproffsen har ei vogn som koster drøyt 4000,- Veldig god å trille! Og den tar liten plass sammenlagt. 15mnd mellom våre... Endret 29. november 2005 av 14062003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå