Gå til innhold

Hva kvinner ser etter hos menn(video fra professor)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket at en del kvinner her i div diskusjoner ikke anerkjenner biologi, at de ikke ser etter soial status osv. Vel, her er ett klipp fra en professor som bekrefter alt dette og kvinners seksuelle preferanser, basert på forskning:

https://www.youtube.com/watch?v=nxHcnB4P7CQ

Håper dere tar det tid til å se hele og gir ærlig svar på om dere kjenner dere igjen, Og da mener jeg ett 100 prosent ærlig svar, uavhengig om det er "populært" eller ikke.

Anonymkode: 05995...e98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner vil bare ha kjekke. Punktum 

Anonymkode: e7f59...c6b

Skrevet

Nå har jeg hørt litt over halvparten (den var litt lang). Og, ja, jeg kjenner meg igjen selv om ikke alle punktene på listen hans er like viktig for meg. F.eks. er ikke rikdom så viktig for meg, men jeg så etter en som brukte de pengene han hadde på en fornuftig måte. Jeg er også litt sjokkert over kvinnene som ville slått opp hvis mannen ble arbeidsløs. Der er ikke jeg, men jeg vil se at han gjør en innsats for å komme tilbake på arbeidsmarkedet - og ikke bare gir opp. 

Egentlig synes jeg bare han beskriver menn som tar ansvar og er til å stole på. Men som han også sier, så er det mange unntak fra regelen og ikke alt passer like godt inn i vår kultur i dag.

Men jeg tror det kommer litt an på hva man er ute etter. Jeg tror han snakker mest om kvinner som ser etter en livspartner.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du skal begynne å omgås ekte kvinner litt mer og ikke sitte på youtube hele dagen?

Anonymkode: 99643...6f3

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

de ikke ser etter soial status osv. 

Jupp, ble sammen med en som er ufør, for status og penger 🤣😂

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, SlemUlv said:

Jupp, ble sammen med en som er ufør, for status og penger 🤣😂

Dette er ikke sosial status da. Sosial status handler om å være populær og kul.

Anonymkode: 9deaf...307

Skrevet

Kjempebra video. Veldig interessant. Så hele.

Syntes det mest interessante med denne videoen er at menn tilsynelatende KUN vil ha ungdommelighet og skjønnhet og andre ting er ikke så nøye i det hele tatt. 😆 Dét vil jeg gjerne høre menns synspunkt på. Hva er ditt, TS? For det var jo nesten bare trist og komisk!

Ellers er jeg helt enig i alt han sier. Om hva kvinner ser etter. Men som han også sier: Kvinner er komplekse. Jeg vil f.eks ikke ha en høy-status mann med masse penger. Men hadde jeg bodd i et annet land enn Norge så hadde det sikkert vært viktigere for meg. I Norge er vi kvinner mye mere likestilte og vi har et velferdssamfunn og en økonomisk trygghet som bare andre land kan drømme om. Derfor er ikke status og penger så viktig for meg. Faktisk føler jeg at det vil stå i veien for andre ting som betyr mer for meg. Som romantisk kompatibilitet, trofasthet, føle seg elsket - som professoren også nevner er viktige komponenter.

En høystatusmann vil ha flere damer etter seg. Det øker risikoen for utroskap og at han vil forlate meg og barnet vårt. Jeg vil da bare være én av mange, og lett å bytte ut.
En høystatusmann vil kanskje heller ikke bidra så mye hjemme, fordi han jobber mye. Det øker risikoen for at jeg mistrives også går forholdet i grus.
Altså: Høystatusmann: Nei takk. Mulig jeg hadde sagt ja dersom jeg var en 10'er kvinne. Men jeg er nok mer bare en 7'er.

Men bare fordi jeg ikke ønsker en høystatusmann, betyr ikke at jeg automatisk godtar en lavstatusmann. Nei takk! Jeg foretrekker nok heller en mann som er midt på treet. Og kanskje litt over. Maks 7 av 10 om det finnes en skala.

Når det er sagt, jeg datet faktisk en mann i lang tid som var ufør. Eide ikke nåla i veggen. MEN: Han scoret rimelig høyt på mange av de andre punktene som professoren nevnte. Det handlet om fysikk, utseende, god genetikk. For selv om ulykken hadde gjort han ufør, så var han fremdeles veldig kjekk, sterk, høy og vi ville nok fått rimelig søte barn. Han var også lojal, intelligent, kjærlig. Altså mange andre egenskaper som gjorde han til en eksepsjonelt bra partner, og han ville mest sannsynlig blitt en bra far.
Ja, det var vanskelig med inntekten. Men de andre egenskapene veide opp for det. Igjen, kvinner er komplekse.

Så det var mitt ærlige svar.

Anonymkode: c4459...1d8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2022 den 18.39):

Merket at en del kvinner her i div diskusjoner ikke anerkjenner biologi, at de ikke ser etter soial status osv. Vel, her er ett klipp fra en professor som bekrefter alt dette og kvinners seksuelle preferanser, basert på forskning:

https://www.youtube.com/watch?v=nxHcnB4P7CQ

Håper dere tar det tid til å se hele og gir ærlig svar på om dere kjenner dere igjen, Og da mener jeg ett 100 prosent ærlig svar, uavhengig om det er "populært" eller ikke.

Anonymkode: 05995...e98

Tror faktisk ordentlige og ekte damer vet det bedre enn en professor, særlig hvis professoren er amerikansk eller britisk. Mennesker er ulike avhengig av hvor de bor.

Anonymkode: b3ae3...578

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...