AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Jeg sliter skikkelig med kjærlighetssorg. Jeg får ikke brutt kontakten heller, pga barnet og samarbeid. Jeg savner han intenst så jeg føler meg helt kvalm. Han lever livet og har det helt fantastisk. Jeg merker på han om det er noe savn, men han er helt vanlig uten antydning til å se på meg sånn lengre. Hvordan komme meg over han? Anonymkode: 5ca44...40d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Nei du må vel komme deg under noen andre da Anonymkode: 2fc5e...9f8 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei du må vel komme deg under noen andre da Anonymkode: 2fc5e...9f8 Det er jeg absolutt ikke klar for, orker ikke tanken en gang. Anonymkode: 5ca44...40d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 Det tar nok litt tid. Finn nye ting å fylle livet med Anonymkode: 2bc4d...13c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det tar nok litt tid. Finn nye ting å fylle livet med Anonymkode: 2bc4d...13c Det er ganske fullt, men merker det fremdeles. Anonymkode: 5ca44...40d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 Dette høres ut som en kjip situasjon. Hvor lenge er det siden dere gikk fra hverandre? Anonymkode: 58d52...82e
Hmmmmmm Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 Det vil bli vanskelig. Du har dannet deg et bilde av han du idealiserer, noe vi alle gjør. Enten så kommer du igjennom det med tiden. Eller du kan prøve realitets orientere deg. Se på hans negative sider. Skriv de ned. Tenk på de ofte, det kan faktisk hjelpe til slutt
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #8 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg sliter skikkelig med kjærlighetssorg. Jeg får ikke brutt kontakten heller, pga barnet og samarbeid. Jeg savner han intenst så jeg føler meg helt kvalm. Han lever livet og har det helt fantastisk. Jeg merker på han om det er noe savn, men han er helt vanlig uten antydning til å se på meg sånn lengre. Hvordan komme meg over han? Anonymkode: 5ca44...40d Vil du komme deg videre å nyte livet, så må du fokusere på nettopp det.ikke følg han på sosiale medier osv. Og ha minst mulig kontakt med han, utover det som er nødvendig. Han kommer iallefall aldri tilbake når du er trist og lei deg. Anonymkode: 029b3...b26 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå