Gå til innhold

En fra gamle jobben ( crush ) som viser interesse og dermed avviser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når han viser interesse og sender gode signaler, men avviser når du prøver deg,
Er det greit da å skrive en melding hvor du spør hvorfor han avisste? 

personlig fra eget perspektiv følte jeg han viste sterk interesse på en tydelig måte, var utrolig søt mot meg med vilje. Har sagt detaljene til folk jeg kjenner å, og de mener også jeg har grunn til å tro han er interresert.

Jeg bestemte meg for å gjøre noe med det etter jeg hadde slutta på jobben.  Så jeg sendte han forespørselz når jeg sendte han forespørsel så avviste han meg. Har sendt han to ganger. første gangen svarte han ikke. Så jeg tenkte han kanskje ikke har sett. 2 gangen avviste. 

får veldig lyst å spørre hvorfor.

jeg aksepterer han ikke vil ha meg, absolutt! Er mange fine menn ute så jeg takler det, men vil bare vite hvorfor han ga sånne signaler da. Uten å være veldig rar. 

vil vite om han bare var hyggelig og er såååå hyggelig mot alle eller om hva som faktisk er tingen. 

Anonymkode: 554b8...64d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bestemte meg for å gjøre noe med det etter jeg hadde slutta på jobben.  Så jeg sendte han forespørselz når jeg sendte han forespørsel så avviste han meg. Har sendt han to ganger

Nei. Han ville ikke date deg og ønsker heller ikke kontakt med deg. La det ligge. 

Anonymkode: 5da27...49b

• Liker 1
Skrevet

Hvis menn er interessert så sier vi det rett ut. Å droppe hint og sende signaler er mer en kvinne greie.

Skrevet

Han er ikke interessert, da hadde han godtatt første gangen. La det ligge, å mase nå blir bare flaut. 

Anonymkode: 0f9c8...176

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke ta mer kontakt nå. 

Anonymkode: b38ed...8f0

• Liker 1
Skrevet

Kanskje fordi han har dame og bare ville ha en uskyldig jobbflørt

Anonymkode: 9af9e...8b2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

personlig fra eget perspektiv følte jeg han viste sterk interesse på en tydelig måte, var utrolig søt mot meg med vilje. Har sagt detaljene til folk jeg kjenner å, og de mener også jeg har grunn til å tro han er interresert.

Jeg bestemte meg for å gjøre noe med det etter jeg hadde slutta på jobben.  Så jeg sendte han forespørselz når jeg sendte han forespørsel så avviste han meg. Har sendt han to ganger. første gangen svarte han ikke. Så jeg tenkte han kanskje ikke har sett. 2 gangen avviste. 

får veldig lyst å spørre hvorfor.

jeg aksepterer han ikke vil ha meg, absolutt! Er mange fine menn ute så jeg takler det, men vil bare vite hvorfor han ga sånne signaler da. Uten å være veldig rar. 

vil vite om han bare var hyggelig og er såååå hyggelig mot alle eller om hva som faktisk er tingen. 

skal mye til for at mann avviser en kvinner, må si jeg har aldri opplevd eller sett lignende. så Skjeldent er det. er det slik du er 50 og han 20?

Anonymkode: 1a70f...82c

Skrevet

Hvorfor svarer folk "la det ligge, ikke mas". TS har da ikke sagt noe om at hun vil kontakte ham mer. Tvert om skriver hun at det går fint at han avviser, men lurer på hvorfor han da viste interesse først.

Si meg... leser folk startinnlegget før de svarer? Ikke første tråden hvor jeg ser dette.

Anonymkode: f70c2...e42

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor svarer folk "la det ligge, ikke mas". TS har da ikke sagt noe om at hun vil kontakte ham mer. 

Jo, hun spør "Er det greit da å skrive en melding". 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser for meg flere scenarier: 
1. Du mistolket signalene hans
eller
2. Han er en slesk flørt som testet deg
eller 
3. Han var interessert da, men ting har endret seg og han er ikke interessert lenger.

Uansett hvilken av disse tilfellene som er riktig, så er resultatet akkurat det samme. Han ønsker ikke kontakt nå. Det kommer neppe noe godt ut av å spørre om det. For det første stiller du deg selv sårbar uten grunn, og for det andre spiller det ingen rolle hva han svarer, for du kan ikke bruke svaret hans til noe bra uansett.

Det eneste svaret han kan gi handler om akkurat ham og hans følelser, og det er HELT individuelt og gjelder ingen andre. Du lærer over hodet ingen ting generelt av det som kan brukes i framtidige situasjoner. 

Med dette i tankene kan du legge hele saken bak deg. Gå videre. Finn noen som faktisk ER interessert og som gir tydelig uttrykk for det. 

Anonymkode: a73c2...792

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Agent smith
Skrevet

Kanskje du mistolker, det kan være vennlighet ikke interresse 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

skal mye til for at mann avviser en kvinner, må si jeg har aldri opplevd eller sett lignende. så Skjeldent er det. er det slik du er 50 og han 20?

Nei, og enig. Aldri sett dame bli avvist. Spesielt en pen ung dame. Tenker han kanskje har dame, men veldig rart det å.

Skrevet
Agent smith skrev (1 time siden):

Kanskje du mistolker, det kan være vennlighet ikke interresse 

Alle på jobb er vennlig, har sett flere menn vær vennlig med meg. Sier ikke dem liker meg for det.

men han her føler jeg faktisk likte meg fordi han «viste» det

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle på jobb er vennlig, har sett flere menn vær vennlig med meg. Sier ikke dem liker meg for det.

men han her føler jeg faktisk likte meg fordi han «viste» det

Kanskje han ombestemte seg

Skrevet

Han kan ha møtt noen andre i mellomtiden, eller kanskje han bare er sånn med alle. Kanskje hadde han problemer i forholdet da han gjorde det du tolker som interesse, og nå har det ordnet seg.

Uansett, det virker ganske tydelig at han ikke er interessert nå, så det er nok bare å gå videre.

Skrevet

Lurer på som er mellom ørene når de ikke klarer å skille vennlighet med flørt.

Kanskje du skal spørre mamma om hun kan ringe han?

Anonymkode: 31e6d...13d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lurer på som er mellom ørene når de ikke klarer å skille vennlighet med flørt.

Kanskje du skal spørre mamma om hun kan ringe han?

Anonymkode: 31e6d...13d

Nei. Han kan ikke være så vennlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor svarer folk "la det ligge, ikke mas". TS har da ikke sagt noe om at hun vil kontakte ham mer. Tvert om skriver hun at det går fint at han avviser, men lurer på hvorfor han da viste interesse først.

Si meg... leser folk startinnlegget før de svarer? Ikke første tråden hvor jeg ser dette.

Fordi hun også i samme innlegg som du mener folk ikke leser:

* Er det greit da å skrive en melding hvor du spør hvorfor han avisste?

får veldig lyst å spørre hvorfor

Anonymkode: 0f9c8...176

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jo, hun spør "Er det greit da å skrive en melding". 

det er noe rart ja. hvor gamle er dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...