Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gikk ut av forhold med en mann da jeg var 21 han var da 28. grunnen var at han hadde mye hår på brystet og følte han var for gammel, men igjen  det var da, selvfølgelig ikke modent. er nå 26 år og fortsatt singel. har vært på ja ikke spør engang antall dater med menn og 4 forhold som endte ikke så bra.

nå i det siste tenker jeg på han, men han er nå 33. helt sikkert gått videre og kanskje har barn.

burde jeg ta kontakt med han igjen?

Anonymkode: e3c97...b77

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

gikk ut av forhold med en mann da jeg var 21 han var da 28. grunnen var at han hadde mye hår på brystet og følte han var for gammel, men igjen  det var da, selvfølgelig ikke modent. er nå 26 år og fortsatt singel. har vært på ja ikke spør engang antall dater med menn og 4 forhold som endte ikke så bra.

nå i det siste tenker jeg på han, men han er nå 33. helt sikkert gått videre og kanskje har barn.

vil bare til føye at han var min første seriøse forhold og vi var sammen i 1 år

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Finn ut om han er singel eller ikke. Værre er det ikke. Hvis han er det, spør om dere skal ta en kopp kaffe. 

Skrevet

Som mann i samme alder og med hårete bryst så hadde jeg ikke tatt deg tilbake haha

• Liker 6
Skrevet

Det vil alltid være noe man ikke liker med en partner. Noen slår, noen drikker, noen spiller bort pengene, noen er utro osv osv. før du tar kontakt, har du tenkt på om årsakene for at du gikk utgav forholdet er noe du kan gi helt slipp på? Det er mange (meg inkludert..) som angrer på at de gjorde det slutt med sin første ordentlige kjæreste pga noe som egentlig viste seg å være bagateller

Skrevet

La ei dame som liker hår på brystet få ham.

Anonymkode: 4c694...607

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...