Gå til innhold

Hjemme ipl. Hvilken er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på. Særlig som fungerer i underlivet også, de jeg har prøvd blinker ikke i det området.

Anonymkode: e3353...590

Skrevet

Tror de stort sett er det samme. Forskjellen går mest på hvor stort "vinduet" er, og hvor rask den er, samt innstillinger og ekstrautstyr.  Kjøpte en Philips Lumea for ca. 10 år siden, og har hatt hårfrie legger og armhuler siden. Har nå en Braun som er mye raskere å bruke. 

Braun har flere varianter, og da jeg undersøkte, så kom jeg frem til at den dyreste ikke er verdt prisen, da den gjør akkurat det samme som de rimeligere modellene (styrken på lyset er det samme)

• 1 måned senere...
Skrevet

Ryddet for reklame. 

Christina82, mod

Skrevet

Lurer på dette jeg og. Har hatt noen runder med diodelaser hos salong, er egentlig ikke nevneverdig fornøyd og lurer på om jeg skal kjøpe meg en ipl laser. Må jo gjøre det oftere, men det vil jo på sikt bli mye rimeligere enn å få tatt 5-6 runder til i salong, noe som også må gjøres årlig etterpå. 

Anonymkode: 26187...c0f

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har god erfaring med min (Alvaskin). Ganske rimelig med tanke på salong, og enkelt å greit å bruke. Bruker den overalt, underlivet, underarmer, overleppe- ja, alle steder jeg ikke vil ha hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...